FANtv-nl-logo-mobile

mailtjes die mee verdwijnen

Meer
16 feb 2011 13:13 #11 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic mailtjes die mee verdwijnen
Probeer eens een andere muis of een andere usb poort. Kijk ook eens of je toetsenbord niet ergens blijft hangen op eenkorreltje van het een of ander.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• rooie60
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 feb 2011 09:41 #12 door rooie60
Beantwoord door rooie60 in topic mailtjes die mee verdwijnen
Ik weet zeker dat het niet aan de muis ligt,UPC is ook al weken met de mail aan het kl*ten (dan weer geen en dan weer wel verbinding) gaat lekker in outlook
Toetsenbord blijft ook nergens hangen,ik hou er over op,zal wel weer goed komen.

Meer
20 feb 2011 11:19 #13 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic mailtjes die mee verdwijnen

rooie60 schreef : Lijkt wel of de pc een heel eigen leven gaat leiden???
Normaal als ik een mailtje aanklik in outlook dan lees je onder de balk de tekst of wat anders.
Als ik dat nu doe komt het hele mailtje opnieuw in beeld???? op de voorgrond,wat is dit toch allemaal,spooky en niemand zit achter deze pc,alleen ik.

Dan staat nu de Preview functie uitgeschakeld en dat is wel zo verstandig. Misschien komt het door een beveiligings-update, Microsoft denkt wel vaker beveiligings-issues op die manier "op te lossen", bijv.: het (automatisch) openen van bijlagen in Preview mode maakt Outlook (en soortgelijke) inherent onveilig, Microsofts zienswijze is dan om het openen van bijlagen uit te schakelen, maar de hele wereld gaat dit dan weer inschakelen, omdat ze anders hun bijlagen niet kunnen openen. That defeats the purpose zeggen we dan in het Engels, oftewel dat schiet niet op.

Verder weet ik niet wat er aan de hand is met je verwijder-probleem, je zou Outlook kunnen herinstalleren (evt. Office Repair uitvoeren).

An error has occurred. Hit any user to continue.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden