- Ontvangen bedankjes 0
stuurprogamma
- Oliviapacy
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
08 jan 2012 08:42 #1
door Oliviapacy
stuurprogamma werd gestart door Oliviapacy
beste .......
omdat ik altijd met mijn laptop op zolder zit, heb ik altijd heel slecht bereik met de router.
daarom hebben mijn vader en ik een kabel doorgetrokken naar mijn kamer. nu kon ik altijd gewoon goed en snel internetten. op een dag deed mijn kabel het steeds niet. ik sloot mijn ps3 op de kabel aan en keek of deze het wel deed waarop het antwoord ja was. ik keek bij mijn apparaatbeheer. hier stond dat er geen stuurprogamma was voor mijn ethernet kabel.
heeft iemand mischien een idee?
alvast bedank.
computer info:
acer
travelmate 5335
windows 7 pc
omdat ik altijd met mijn laptop op zolder zit, heb ik altijd heel slecht bereik met de router.
daarom hebben mijn vader en ik een kabel doorgetrokken naar mijn kamer. nu kon ik altijd gewoon goed en snel internetten. op een dag deed mijn kabel het steeds niet. ik sloot mijn ps3 op de kabel aan en keek of deze het wel deed waarop het antwoord ja was. ik keek bij mijn apparaatbeheer. hier stond dat er geen stuurprogamma was voor mijn ethernet kabel.
heeft iemand mischien een idee?
alvast bedank.
computer info:
acer
travelmate 5335
windows 7 pc
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
08 jan 2012 10:40 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic stuurprogamma
Al geprobeerd deze te herinstalleren? originele win7 cd erin en proberen. je het ook kans dat ie nog op je hd staat.gewoon windows laten zoeken bij het installeren van de driver.
- overstappen
- Bezoeker
21 jan 2012 17:46 #3
door overstappen
Beantwoord door overstappen in topic Re: stuurprogamma
Hoi ik ben nieuw hier, boeiende duscussies.
Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden