- Ontvangen bedankjes 4
Internet Explorer werkt niet meer.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
21 juni 2012 16:52 #11
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Re: Internet Explorer werkt niet meer.
Chrome kan je zo deinstalleren en nog een keer installeren. Volgens mij vraagt ie ergens wel of er een short cut aangemaakt moet worden etc.
Favorieten kent chrome niet. Dat heet een Bladwijzer. De gereeschapssleutel c.q. google chrome beheren aanklikken en je kan de Bladwijzers selecteren en laten tonen.
Favorieten kent chrome niet. Dat heet een Bladwijzer. De gereeschapssleutel c.q. google chrome beheren aanklikken en je kan de Bladwijzers selecteren en laten tonen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Frederik
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 juni 2012 17:47 #12
door Frederik
Onnavolgbaar slachtoffer van de wet van behoud van ellende
Beantwoord door Frederik in topic Re: Internet Explorer werkt niet meer.
Bedankt KlaasG, 'k ga aan de slag en houd je op de hoogte.
Groetjes,
Draaistroom
Groetjes,
Draaistroom
- Frederik
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 juni 2012 21:57 #13
door Frederik
Hallo Iedereen,
Met succes google chrome geïnstalleerd. Een beetje wennen. Maar....uitschakelen gaat nog steeds niet gemakkelijk. Er hoeft evenwel geen stekker meer uit het stopcontact getrokken te worden. Een hele verbetering dus, zul je zeggen.
Gisteren een 'aanbieding' van orange.fr (mijn provider) gekregen voor het gratis downloaden van IE8. In één keer gepiept. Voor alle zekerheid google chrome nog niet verwijderd.
Perfect, maar een stuk trager. Wellicht sneller als ik google chrome verwijderd heb.
Morgen dus.
Uitschakelen gaat nog steeds met geduld. Ik moet nog steeds een aantal keren op « Nu beëindigen » klikken voordat het zover is.
Ik zou wel IE7, google chrome en ie8 willen verwijderen om vervolgens opnieuw ie8 te installeren. Maar hoe vind ik ie8 zonder internet ? Een patstelling dus.
Wie weet raad ?
Bedankt alvast en groetjes van
Draaistroom
Met succes google chrome geïnstalleerd. Een beetje wennen. Maar....uitschakelen gaat nog steeds niet gemakkelijk. Er hoeft evenwel geen stekker meer uit het stopcontact getrokken te worden. Een hele verbetering dus, zul je zeggen.
Gisteren een 'aanbieding' van orange.fr (mijn provider) gekregen voor het gratis downloaden van IE8. In één keer gepiept. Voor alle zekerheid google chrome nog niet verwijderd.
Perfect, maar een stuk trager. Wellicht sneller als ik google chrome verwijderd heb.
Morgen dus.
Uitschakelen gaat nog steeds met geduld. Ik moet nog steeds een aantal keren op « Nu beëindigen » klikken voordat het zover is.
Ik zou wel IE7, google chrome en ie8 willen verwijderen om vervolgens opnieuw ie8 te installeren. Maar hoe vind ik ie8 zonder internet ? Een patstelling dus.
Wie weet raad ?
Bedankt alvast en groetjes van
Draaistroom
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
27 juni 2012 06:23 #14
door Anne-Marie
Chrome zal er echt niet voor zorgen dat IE langzamer wordt. Jou probleem is een oude installatie. XP (en alle andere windows installaties) hebben een register waarin van alles wordt bijgehouden en welke met elke installatie en deinstallatie steeds meer vervuild raakt. Dit zorgt er samen met een steeds vollere schijf, ouder worden van drivers bij een oude pc, etc voor dat je hele installatie instabiel wordt. De enige echte oplossing is dan XP vanaf scratch af aan op nieuw te installeren. Dan heb je kans dat ie het een stuk beter doet, maar je loopt ook kans dat je drivers gaat missen die niet meer te vinden zijn omdat je pc al erg oud is.
Je kan je ook veel ergenis besparen door voor een honderd of 4 een instap modelletje te nemen met een nieuwere processor etc. Die is al snel beter, sneller en stabieler dan waar je nu mee draait.
Je kan je ook veel ergenis besparen door voor een honderd of 4 een instap modelletje te nemen met een nieuwere processor etc. Die is al snel beter, sneller en stabieler dan waar je nu mee draait.
- Frederik
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 juni 2012 14:26 #15
door Frederik
Hallo KlaasG,
...dit was het dan wel. Einde oefening.
Overigens gaat het niet om het geld. Ik vind het alleen jammer dat alle applicaties, waaronder teken- en desktop publishing programma's, naar volle tevredenheid werken op IE na.
Je zou dan inderdaad zeggen dat het daaraan ligt.
Dus geen gezeur meer en in oktober als ik weer in Nederland ben een nieuwe kopen (met veel geweld onder de motorkap...).
Bedankt voor je adviezen en groetjes van
Draaistroom
KlaasG schreef : Jou probleem is een oude installatie.
Je kan je ook veel ergenis besparen door voor een honderd of 4 een instap modelletje te nemen met een nieuwere processor etc.
Hallo KlaasG,
...dit was het dan wel. Einde oefening.
Overigens gaat het niet om het geld. Ik vind het alleen jammer dat alle applicaties, waaronder teken- en desktop publishing programma's, naar volle tevredenheid werken op IE na.
Je zou dan inderdaad zeggen dat het daaraan ligt.
Dus geen gezeur meer en in oktober als ik weer in Nederland ben een nieuwe kopen (met veel geweld onder de motorkap...).
Bedankt voor je adviezen en groetjes van
Draaistroom
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
27 juni 2012 21:03 #16
door Anne-Marie
Tja het is een keer op. Je kan altijd nog een compleet verse installatie proberen, nee heb je ja kan je krijgen. Dan is het echter wel handig nog een pc te hebben voor als je helemaal vastloopt oid. Heb zelf ook nog 2 desktops staan die ik niet veel gebruik de laatste jaren en waar ook xp op zit. Zijn ook traag en geven veel fouten. Ik weet alleen dat ik bij de een drivers nodig heb die nog op een floppy geladen moeten worden.... tja dat wordt dan wel een uitdaging. Nog eens kijken wat ik daar ooit mee doe.
- Frederik
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 juli 2012 19:57 #17
door Frederik
Hallo Ludos,
...alles (IE7, IE8 en Google Chrome) de-installeren en vervolgens weer opnieuw installeren heb ik ook aan gedacht, maar hoe download je Revo Uninstaller en vervolgens IE8 zonder browser ?
Er bestaat natuurlijk een truc die ik helaas niet ken.
Jij wel, neem ik aan.
Ik ben benieuwd.
Groetjes van
Draaistroom
Ludos schreef :
Bij mij is het weer in orde heb I.E. V8 en Firefox verwijderd met Revo Uninstaller en opnieuw geïnstalleerd, en opgepast....
Hallo Ludos,
...alles (IE7, IE8 en Google Chrome) de-installeren en vervolgens weer opnieuw installeren heb ik ook aan gedacht, maar hoe download je Revo Uninstaller en vervolgens IE8 zonder browser ?
Er bestaat natuurlijk een truc die ik helaas niet ken.
Jij wel, neem ik aan.
Ik ben benieuwd.
Groetjes van
Draaistroom
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden