- Ontvangen bedankjes 0
WiFi-center niet bereikbaar op tablet
- Frederik
- Onderwerp Auteur
- Expert lid
Minder
Lees meer
30 juli 2013 17:51 #1
door Frederik
Onnavolgbaar slachtoffer van de wet van behoud van ellende
WiFi-center niet bereikbaar op tablet werd gestart door Frederik
Hallo,
...'k heb dit berichtje eerder geplaatst onder « gadgets ».
Misschien past het hier beter.
Het gaat over mijn pas verworven tablet. Een HP Slate 7.
Een extender aangeschaft. Zo'n ding dat de actieradius ven het WiFi-signaal vergroot. Werkt prima bij het noteboek. Maar het tablet herkent de extender niet. Kan geen contact maken met de extender. Het tablet werkt prima op de router van orange maar met het tablet door het huis wandelen is er niet bij. Klikken op het WiFi-ikoon werkt niet. Mijn vingers zijn te dik....
Is er iemand die weet hoe ik toegang kan krijgen tot het WiFi-center ?
Bedankt alvast.
Groetjes,
Draaistroom
...'k heb dit berichtje eerder geplaatst onder « gadgets ».
Misschien past het hier beter.
Het gaat over mijn pas verworven tablet. Een HP Slate 7.
Een extender aangeschaft. Zo'n ding dat de actieradius ven het WiFi-signaal vergroot. Werkt prima bij het noteboek. Maar het tablet herkent de extender niet. Kan geen contact maken met de extender. Het tablet werkt prima op de router van orange maar met het tablet door het huis wandelen is er niet bij. Klikken op het WiFi-ikoon werkt niet. Mijn vingers zijn te dik....
Is er iemand die weet hoe ik toegang kan krijgen tot het WiFi-center ?
Bedankt alvast.
Groetjes,
Draaistroom
Onnavolgbaar slachtoffer van de wet van behoud van ellende
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
12 sept 2013 19:58 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Re: WiFi-center niet bereikbaar op tablet
Heb je de extender goed geconfigureerd? Als deze een kanaal gebruikt welk de Orange ook gebuikt kan het ook een probleem zijn. Een notebook heeft een betere atenne dan een tablet en kan dan vaak nog wel verbinding maken.
Op de tablet kan je ook Wifi Analyzer of een ander tooltje installeren. Die controleert dan je kanalen en dan kan je grafisch zien of ze niet overlappen.
Starten van wifi moet je ook via de systeeminstellingen kunnen doen. Ik weet niet hoe hp zijn tablets uitrolt. Standaard jelly been is dat een symbooltje met drie puntjes als ik me het goed herinner. Je hebt het ooit voor de orange ook gedaan dus zou moeten kunnen werken weer...
Op de tablet kan je ook Wifi Analyzer of een ander tooltje installeren. Die controleert dan je kanalen en dan kan je grafisch zien of ze niet overlappen.
Starten van wifi moet je ook via de systeeminstellingen kunnen doen. Ik weet niet hoe hp zijn tablets uitrolt. Standaard jelly been is dat een symbooltje met drie puntjes als ik me het goed herinner. Je hebt het ooit voor de orange ook gedaan dus zou moeten kunnen werken weer...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden