FANtv-nl-logo-mobile

vermoedelijk probleem met videokaart

• henka
  • henka's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 nov 2008 17:13 #1 door henka
vermoedelijk probleem met videokaart werd gestart door henka
hallo, ik denk dat ik een probleem heb met mijn videokaart gisteren wou ik fifa09 spelen, ik speel de 1ste wedstrijd geen probleem ik wil de 2de wedstrijd beginnen en het spel crasht.
Ik start mijn pc terug op en ik zie op het opstartscherm van windows xp vierkante gestreepte blokken.
Ik probeer fifa terug op te starten net het zelfde probleem als ik een spel start dan is heel dat scherm misvormd zoals de screenshot hieronder.
Ik dacht eerst dat het aan het spel zelf lag, maar dan heb ik GTA opgestart en had ik net het zelfde probleem. Ik heb dan de laatste nieuwe drivers gedownload van mijn ATI graphische kaart maar het hielp niets.
Daarna heb ik mijn pc volledig gereboot alles er dus af gesmeten ook dat hielp niets. Nu vandaag kom ik terug van mijn werk en wil ik mijn pc opstarten en heb ik moelijkheden om hem op te starten als de pc is opgestart had ik een zwart scherm, na 2a3 keer proberen is het me dan toch gelukt.

Iemand verrtrouwd met die probleem of iemand die een oplossing heeft?
alvast bedankt.

img.photobucket.com/albums/v222/hell-side-boy/problem3.jpg
img.photobucket.com/albums/v222/hell-side-boy/problem2.jpg
img.photobucket.com/albums/v222/hell-side-boy/problem1.jpg
img.photobucket.com/albums/v222/hell-side-boy/problem4.jpg hell-side-boy2008-11-04 20:30:24

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05 nov 2008 16:20 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic vermoedelijk probleem met videokaart
Als dat ook optreedt meteen bij het opstarten wanneer je de bios instellingen nog voor je hebt, dan lijkt mij de videokaart wel gefrituurd. Mocht dat wel prima lukken, dan eens de videodriver opnieuw installeren.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden