- Ontvangen bedankjes 0
wat is een CPU en HDD in de computer
- drabber
-
Onderwerp Auteur
- Expert lid
-
Minder
Lees meer
31 dec 2009 18:42 #1
door drabber
beter goed gejat dan slecht bedacht
wat is een CPU en HDD in de computer werd gestart door drabber
Ik heb totaal geen verstand van computers, zo doende mijn vraag.
Hij stopte er ineens mee,dus naar de pc één pc monter gebracht en hoorde daar dat de reparatie €325 koste. Vond ik nog al wat , 14 maanden gebruikt. Viel dus buiten de garantie ,is niet anders,
Mijn vraag is wat is een CPU en HDD deze moeten vervangen worden.
Ik zit er over te denken om deze computer maar bij het grofvuil te zetten ,maar vind dit ook weer zonder.
Hoe denken jullie hier over ,ik heb verstand van huizen bouwen maar hier niet van.
Hij stopte er ineens mee,dus naar de pc één pc monter gebracht en hoorde daar dat de reparatie €325 koste. Vond ik nog al wat , 14 maanden gebruikt. Viel dus buiten de garantie ,is niet anders,
Mijn vraag is wat is een CPU en HDD deze moeten vervangen worden.
Ik zit er over te denken om deze computer maar bij het grofvuil te zetten ,maar vind dit ook weer zonder.
Hoe denken jullie hier over ,ik heb verstand van huizen bouwen maar hier niet van.
beter goed gejat dan slecht bedacht
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
31 dec 2009 20:16 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic wat is een CPU en HDD in de computer
CPU=Centrale Processing Unit = je processor
HDD= hard disc drive = je harde schijf