FANtv-nl-logo-mobile

Logitech Cordles Laser Mouse

• Frederik
  • Frederik's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
01 feb 2011 08:20 #1 door Frederik
Logitech Cordles Laser Mouse werd gestart door Frederik
Hallo allemaal,
Begin januari een Logitech V470 muis aan een HP Pavilion dm3 notebook gehangen. De met de muis meegeleverde CD met SetPoint 4.80b software met succes geïnstalleerd. Na enkele uren, verspreid over enkele weken (de notebook was bedoeld als cadeau voor mijn vrouw), legde de muis het af. Na verwoede pogingen het ding weer aan de praat te krijgen, via het downloaden van de nieuwste drijvers, de helpdesk gebeld. Geen wachttijden. Perfect. Alle lof. Advies : eerst de-installeren dan opnieuw installeren. Geen resultaat.
2e Advies : uninstall is niet voldoende, ook verborgen SetPoint files (AppdataRoamingLogitechsetpoint) verwijderen. Er werd uitgelegd hoe ik de Appdata files zichtbaar kon maken. Opnieuw geen resultaat.
3e Advies : "schoon opstarten". Een zeer ingrijpende procedure, tot aan de update van de BIOS. "Als de muis daarna werkt, ligt het aan de overige software en niet aan die van de muis."
Over wat er gebeurt als de muis nog steeds niet werkt en ik met een uitgeklede noteboek zit, wordt niet vermeld in de instructie.
Wie heeft er een idee.
Zelf denk ik aan twee opties.
1. Mijn vrouw aan het toutchpad laten wennen.
2. Een muis van een ander fabrikaat kopen.
Suggesties dankbaar tegemoet ziend,
Met vriendelijke groet,
Draaistroom

Onnavolgbaar slachtoffer van de wet van behoud van ellende

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01 feb 2011 13:52 #2 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Logitech Cordles Laser Mouse
Klinkt alsof je nog een laptop/desktop hebt voor jezelf. Als je de muis daar op aansluit doet ie het dan ook niet?

Ik zie dat het een bluetooth gevalletje is. Stomme vraag natuurlijk, maar werkt de bluetooth uberhaubt? Zit er een batterij in die genoeg stroom geeft? zie je iets bij je bluetooth devices? communiceert er iets met elkaar, heb je iets anders wat met bluetooth werkt waar je mee kan controleren of de boel werkt.. telefoon oid.

Optie is natuurlijk de laptop helemaal opnieuw te installeren, kan eenvoudig zijn maar ook een lastige klus als je niet alle CD's hebt of geen recovery cd.

Andere muis had ik allang overwogen/geprobeerd, maar ja ik heb er denk ik nog een stuk of 5 liggen.

• Frederik
  • Frederik's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
01 feb 2011 19:38 #3 door Frederik
Beantwoord door Frederik in topic Logitech Cordles Laser Mouse
Hallo KlaaG,
Leek je weer te spreken.
Alle suggesties al geprobeerd, behalve het geknoei aan de laptop.
Bluetooth werk omdat hij de telefoon herkent.
Vandaag met de leverancier gebeld hoe ik de muis moet terugsturen. Portvrij met barcodesticker. Goede sav.
Vanmiddag bij Carrefour voor € 8,90 een USB-muis gekocht en aan de laptop gehangen. Plug & Play. Alleen het kabeltje is nog wat stijf.
En daar ben ik nou twee dagen mee bezig geweest.....
Bedankt voor je reactie en by the way, de krachtstroomverdeling in mijn huis vordert gestaag.
Groetjes,
Draaistroom

Onnavolgbaar slachtoffer van de wet van behoud van ellende

Lees meer
01 feb 2011 19:49 #4 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Logitech Cordles Laser Mouse
Tja muizen gaan nog wel eens kapot, maar bij bluetooth verbindingen wil het ook nog wel eens fout gaan. Volgens mij doet logitec dat met meer producten, dus inderdaad goede service.

success met de laptop.

Tijd voor maken pagina: 0.165 seconden