- Ontvangen bedankjes 1
LaCie NetworkSpace2
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
25 feb 2011 16:42 #11
door broem
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Beantwoord door broem in topic LaCie NetworkSpace2
Dat zou idd de juiste manier moeten zijn.
Heb je hem wel op de router aangesloten?
Heb je hem wel op de router aangesloten?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- leek
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
25 feb 2011 17:39 #12
door leek
Beantwoord door leek in topic LaCie NetworkSpace2
@ Ron 321
Ja hij is op de router aangesloten, anders zou hij op de XP pc niet werken.
Mag ik aub antwoord op mijn bericht van 16:22.leek2011-02-25 20:44:18
Ja hij is op de router aangesloten, anders zou hij op de XP pc niet werken.
Mag ik aub antwoord op mijn bericht van 16:22.leek2011-02-25 20:44:18
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
25 feb 2011 19:44 #13
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic LaCie NetworkSpace2
Volgens de handleiding moet het pictogram knipperen als er opslag apparatuur gevonden wordt dus als ie de lacie ziet. Knippert deze?
Volgens de handleiding moet hij ook toegevoegd worden aan "Deze computer" dus daar zou je een drive mapping moeten zien.
Controleer anders ook nog eens of de drivers bij "configuratie scherm", " Systeeem en beveiliging" en dan "Aparaatbeheer" geen fouten geven.
Als hij hem echt niet ziet kan het zijn dat je firewall hem blokkeerd. Ik weet niet wat voor firewall/antivirus je gebruikt.
Volgens de handleiding moet hij ook toegevoegd worden aan "Deze computer" dus daar zou je een drive mapping moeten zien.
Controleer anders ook nog eens of de drivers bij "configuratie scherm", " Systeeem en beveiliging" en dan "Aparaatbeheer" geen fouten geven.
Als hij hem echt niet ziet kan het zijn dat je firewall hem blokkeerd. Ik weet niet wat voor firewall/antivirus je gebruikt.
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
26 feb 2011 03:51 #14
door broem
Beantwoord door broem in topic LaCie NetworkSpace2
leek schreef : Mag ik aub antwoord op mijn bericht van 16:22.
Ron321 schreef : Dat zou idd de juiste manier moeten zijn.
- leek
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 feb 2011 05:52 #15
door leek
@ Ron321
Sorry, ik dacht dat je bericht van gisteren 19:42 een reactie was op het bericht van Cobra.
@ KlaasG
Hij knippert niet. De LaCie en mijn XP pc zijn beiden met een kabel op de router aangesloten.
De LaCie staat niet Deze Computer van de XP pc en ook niet in Deze Computer van de Vista die draadloos in het netwerk hangt.
Wel is mij opgevallen dat de configuratiegegevens van de LaCie afwijken bij die van de router, als leek zegt het mij verder niets.
Alleen de Subnetmaskers zijn op de router en de LaCie hetzelfde, verder
Router:
IP adres eindigt op .1
start IP eindigt op .100
end IP eindigt .200
LaCie:
IP adres eindigt op .105
Gateway, DNS en WNS adressen eindigen op .01
Ik gebruik alleen de Ziggo internetbeveiliging, de Windows Firewall is uitgeschakeld.
Wil je aub uitleggen op welke manier ik: "Controleer anders ook nog eens of de drivers bij "configuratie scherm", " Systeeem en beveiliging" en dan "Aparaatbeheer" geen fouten geven." kan nakijken.
leek2011-02-26 08:55:10
Sorry, ik dacht dat je bericht van gisteren 19:42 een reactie was op het bericht van Cobra.
@ KlaasG
Hij knippert niet. De LaCie en mijn XP pc zijn beiden met een kabel op de router aangesloten.
De LaCie staat niet Deze Computer van de XP pc en ook niet in Deze Computer van de Vista die draadloos in het netwerk hangt.
Wel is mij opgevallen dat de configuratiegegevens van de LaCie afwijken bij die van de router, als leek zegt het mij verder niets.
Alleen de Subnetmaskers zijn op de router en de LaCie hetzelfde, verder
Router:
IP adres eindigt op .1
start IP eindigt op .100
end IP eindigt .200
LaCie:
IP adres eindigt op .105
Gateway, DNS en WNS adressen eindigen op .01
Ik gebruik alleen de Ziggo internetbeveiliging, de Windows Firewall is uitgeschakeld.
Wil je aub uitleggen op welke manier ik: "Controleer anders ook nog eens of de drivers bij "configuratie scherm", " Systeeem en beveiliging" en dan "Aparaatbeheer" geen fouten geven." kan nakijken.
leek2011-02-26 08:55:10
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
26 feb 2011 06:34 #16
door Anne-Marie
Ziggo internetbeveiliging heeft volgens de site van ziggo ook een firewall. Persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee dus ik kan je ook niet zeggen hoe die werkt. Je kan even testen of dat een probleem is door de internetbeveiliging even helemaal uit te schakelen en dan te kijken of je de lacie wel ziet.
IP-adressen kloppen zo wel. Je router fungeert als gateway/dns etc en daar verwijst de lacie weer naar.
Ga ook eens naar de verkenner en tik daar in:
x.x.x.105 (voor de x de rest van het ip adres van de lacie invullen, vaak 192.168.2 maar dat heb je niet vermeld)
Je kan ook nog proberen het ding te pingen.
Klik op start (windows symbool links onderin)
geef bij programma's zoeken in: cmd.exe
Klik deze aan, venster wordt geopend
tik daarin ping x.x.x.105
Controle van de drivers is:
Naar Start
Daar kiezen voor configuratiescherm
daarin kiezen voor Systeem en beveiliging
daarin kiezen voor Systeem
daarbinnen voor Apparaatbeheer
Daar moet de lacie ook ergens tussen staan. In elk geval is er een probleem als je vraagtekens/gele driehoeken krijgt.
Binnen het configuratiescherm kan je ook kiezen voor
Hardware en geluiden
dan apparaten en printers
daar kan je dan de lacie vinden of proberen toe te voegen.
N.b. bovenstaande is windows7, ik dacht dat vista ongeveer hetzelfde was.
IP-adressen kloppen zo wel. Je router fungeert als gateway/dns etc en daar verwijst de lacie weer naar.
Ga ook eens naar de verkenner en tik daar in:
x.x.x.105 (voor de x de rest van het ip adres van de lacie invullen, vaak 192.168.2 maar dat heb je niet vermeld)
Je kan ook nog proberen het ding te pingen.
Klik op start (windows symbool links onderin)
geef bij programma's zoeken in: cmd.exe
Klik deze aan, venster wordt geopend
tik daarin ping x.x.x.105
Controle van de drivers is:
Naar Start
Daar kiezen voor configuratiescherm
daarin kiezen voor Systeem en beveiliging
daarin kiezen voor Systeem
daarbinnen voor Apparaatbeheer
Daar moet de lacie ook ergens tussen staan. In elk geval is er een probleem als je vraagtekens/gele driehoeken krijgt.
Binnen het configuratiescherm kan je ook kiezen voor
Hardware en geluiden
dan apparaten en printers
daar kan je dan de lacie vinden of proberen toe te voegen.
N.b. bovenstaande is windows7, ik dacht dat vista ongeveer hetzelfde was.
- leek
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 feb 2011 06:59 #17
door leek
@ KlaasG
Bedankt, daar kwam ik verder mee. Heb de Firewall van Ziggo uitgeschakeld en het werkt.
leek2011-02-26 10:12:37
Bedankt, daar kwam ik verder mee. Heb de Firewall van Ziggo uitgeschakeld en het werkt.
leek2011-02-26 10:12:37
- leek
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 feb 2011 07:14 #18
door leek
@ KlaasG
Nu ik de Vista opnieuw heb opgestart, wordt de LaCie weer geblokkeerd.
Is daar een oplossing voor?
Nu ik de Vista opnieuw heb opgestart, wordt de LaCie weer geblokkeerd.
Is daar een oplossing voor?
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
26 feb 2011 15:57 #19
door Anne-Marie
De firewall goed instellen. Je moet het ip-verkeer van je thuisnetwerk toestaan in de firewall. Als je dat een keer goed configureerd heb je er verder geen last meer van. De meeste firewalls komen zelf met een melding dat er een netwerk gedetecteerd is. Mogelijk heb je hem toen geblokkeerd oid. Beveiliging openen en dan kijken dus, nogmaals ik ken de ziggo beveilingssoftware niet.
- Hostiman-jew
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 juni 2017 19:44 #20
door Hostiman-jew
Beantwoord door Hostiman-jew in topic Супернадежный бесплатный хостинг и DDOS защита - hostiman.ru
Отзывы о нас здесь: searchengines.guru/showthread.php?t=926970
ИП Кокунов Евгений Андреевич
Россия, Брянская обл., г. Брянск
ИНН: 324504945602
ОГРНИП: 316325600074565
р/c 40802810000000013857
к/c 30101810200000000700
Банк: АО «Райффайзенбанк»
БИК 044525700
КПП 770201001
бесплатный хостинг
Хостинг-провайдер HostiMan предоставляет лучший дешевый SSD хостинг по соотношению цена-качество от 99 руб/мес + домен RU или РФ в подарок! Наши услуги хостинга организованы на самом надежном серверном оборудовании: память новейшего поколения DDR4, SSD диски в RAID массиве и процессоры Xeon v3.
Для всех клиентов доступен конструктор сайтов и 190 готовых дизайнов, чтобы каждый новичок смог сделать себе сайт за пару минут. Защита от DDOS атак предоставляется на всех платных тарифах виртуального хостинга без дополнительных платежей. Купить хостинг и домен для сайта в компании HostiMan может позволить себе любой вебмастер и новичок - это всего 99 рублей и домен Бесплатно!
Купим Отзывы здесь , дорого!
Высокие лимиты тарифов хостинга на оперативную память и процессор гарантируют быструю загрузку сайтам и стабильную индексацию поисковыми системами Яндекс и Google.
Каждый желающий может заказать бесплатный тестовый период хостинга на 30 дней (инструкция) и убедиться в превосходном качестве услуг. Если у вас остались вопросы, то вы можете задать их в онлайн-чат или техподдержку. Недорогой веб хостинг от HostiMan - это прекрасный выбор как для новичков, так и для опытных владельцев сайтов!
бесплатные SSD VPS
ИП Кокунов Евгений Андреевич
Россия, Брянская обл., г. Брянск
ИНН: 324504945602
ОГРНИП: 316325600074565
р/c 40802810000000013857
к/c 30101810200000000700
Банк: АО «Райффайзенбанк»
БИК 044525700
КПП 770201001
бесплатный хостинг
Хостинг-провайдер HostiMan предоставляет лучший дешевый SSD хостинг по соотношению цена-качество от 99 руб/мес + домен RU или РФ в подарок! Наши услуги хостинга организованы на самом надежном серверном оборудовании: память новейшего поколения DDR4, SSD диски в RAID массиве и процессоры Xeon v3.
Для всех клиентов доступен конструктор сайтов и 190 готовых дизайнов, чтобы каждый новичок смог сделать себе сайт за пару минут. Защита от DDOS атак предоставляется на всех платных тарифах виртуального хостинга без дополнительных платежей. Купить хостинг и домен для сайта в компании HostiMan может позволить себе любой вебмастер и новичок - это всего 99 рублей и домен Бесплатно!
Купим Отзывы здесь , дорого!
Высокие лимиты тарифов хостинга на оперативную память и процессор гарантируют быструю загрузку сайтам и стабильную индексацию поисковыми системами Яндекс и Google.
Каждый желающий может заказать бесплатный тестовый период хостинга на 30 дней (инструкция) и убедиться в превосходном качестве услуг. Если у вас остались вопросы, то вы можете задать их в онлайн-чат или техподдержку. Недорогой веб хостинг от HostiMan - это прекрасный выбор как для новичков, так и для опытных владельцев сайтов!
бесплатные SSD VPS
Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden