betreft een pc met Win 98
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
21 apr 2004 21:29 #1
door Guests
betreft een pc met Win 98 werd gestart door Guests
Ik vraag om hulp voor iemand die zijn PC niet kan sfsluiten.
bij vorbaat bedankt.
l.gehrke.
bij vorbaat bedankt.
l.gehrke.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- BobRoss
- Bezoeker
22 apr 2004 07:36 #2
door BobRoss
Beantwoord door BobRoss in topic betreft een pc met Win 98
Dit is wel erg weinig informatie om een trefzeker antwoord te kunnen geven..
Wel is er een "eeuwenoud" bekend probleem met win98 en afsluiten. De pc blijft dan hangen op het "windows is shutting down" scherm.
om dat probleem op te lossen download je het www.microsoft.com/windows98/downloads/co..._wufeatured/win98se/[tekst:]Windows 98 Second Edition Shutdown Supplement . (win98 SE).
als dit je probleem oplost raad ik je aan ook windows update eens te gebruiken (startmenu --> windows update). Waarschijnlijk update je nooit (anders had je deze patch al gehad), en dat is (zeker met win98) sterk aan te raden.
is dit niet je oplossing, post het dan hier, met meer info graag...
Wel is er een "eeuwenoud" bekend probleem met win98 en afsluiten. De pc blijft dan hangen op het "windows is shutting down" scherm.
om dat probleem op te lossen download je het www.microsoft.com/windows98/downloads/co..._wufeatured/win98se/[tekst:]Windows 98 Second Edition Shutdown Supplement . (win98 SE).
als dit je probleem oplost raad ik je aan ook windows update eens te gebruiken (startmenu --> windows update). Waarschijnlijk update je nooit (anders had je deze patch al gehad), en dat is (zeker met win98) sterk aan te raden.
is dit niet je oplossing, post het dan hier, met meer info graag...
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
22 apr 2004 17:17 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic betreft een pc met Win 98
Hallo Bobross...bedankt voor je reactie...ik zal het doorgeven.
grtjs L.Gehrke
grtjs L.Gehrke
Tijd voor maken pagina: 0.195 seconden