Asus wireless gebruiken. Hoe? Wie oh wie?
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
06 mei 2004 16:29 #1
door Guests
Asus wireless gebruiken. Hoe? Wie oh wie? werd gestart door Guests
Hallo, ik heb al een tijdje de Asus wireles LAN acces Point in mijn bezit maar elke keer leg ik um weer weg omdat ik er niet uitkom. En ik ook de gebruiksaanwijzing kwijt geraakt ben, kom er helemaal niet uit. Op mijn laptop zit een software programmaatje: de Asus AP-manager. En die vraagt elke keer om een bepaald ip-adres, maar wat ik ook vind en intik, nul op mijn request. Op internet gezocht maar nog niets concreets, wie oh wie kan mijn verder helpen?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
06 mei 2004 20:34 #2
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Asus wireless gebruiken. Hoe? Wie oh wie?
Waar mee wil je verbinding maken, een router?
Een draadloos netwerk is normaal gesproken beveiligd tegen onbekende gebruikers. Als je niks instelt ben je zelf een onbekende gebruiker.
Vaak moet je op een router het mac-adres, een unieke code van de netwerk kaat, van je computer instellen. Dan pas accepteert hij verzoeken van die computer.
Een draadloos netwerk is normaal gesproken beveiligd tegen onbekende gebruikers. Als je niks instelt ben je zelf een onbekende gebruiker.
Vaak moet je op een router het mac-adres, een unieke code van de netwerk kaat, van je computer instellen. Dan pas accepteert hij verzoeken van die computer.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.134 seconden