- Ontvangen bedankjes 0
PC Start niet meer op.!!!!
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
Mogelijke oorzaak, er zit mischien een virus op mijn computer met de symptonen van een blaster, alleen zag je nu geen scherm dat ie aan het aftellen was en opnieuw startte hij viel opeens uit en starte weer vrolijk op.
Er kwamen ook meldingen van hardware etc maar die kon ik niet installeren heb er ook niks bijgeplaast.
Vandaag drukte ik aan knop en pc ging gewoon aan zoals normaal, hij viel echter automatisch uit en dat was de laaste keer dat mijn pc aanging.
Dus mijn pc gaat niet meer aan, ik hoor geen opstartgeluid scherm blijft zwart, als pc open is zie je de fans draaien en lijkt niet zo dat moederbord is overleden. Harde schijf maakt wel even een geluid en verder bijft ie zo.
Weet niet precies welke mobo het is iets met K-7som+
Dus hoe kan probleem worden opgelost is nieuwe knoopcel battery een nieuwe mogelijkhijd maar ik denk eerder dat het een harde schijf probleem is .
Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt.
Mvg,
Anoniem...
[LETTERGROOTTE AANGEPAST DOOR MODERATOR]
Bob the builder2007-01-15 17:11:31
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
- Ontvangen bedankjes 0
GJC2007-01-15 18:58:14
- Bob-the-builder
- Bezoeker
-
Dat leest zo onprettig......
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
- Ontvangen bedankjes 4
Als hij een tijdje uitstaat en je kan dan wel weer opstarten kan het een temperatuur probleem zijn. Laat de kast ook eens open tijdens het starten, loop in elk geval je connectors eens goed na, kijk of je cpu misschien warm wordt.
eventueel kan je proberen of je kan starten op de xp cdrom. Als hij daarmee wel wil opstarten is het je harde schijf.
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
- Ontvangen bedankjes 0
Dus nu weer in het kort.
Ik kom volgens mij niet in bios scherm blijft zwart.
Heb hem open laten draaien fans draaien gewoon rond en lijkt niet dat pc overhit raakt.
Na plaatsen cd rom xp gebeurd er verder niks. beeld blijft zwart iemand nog tips opties.
anoniem2007-01-15 17:04:08
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
- Ontvangen bedankjes 4
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
- Ontvangen bedankjes 0
www.x-perterne.dk/prodImg/935.jpg dit is mijn moederbord is er iets wat ik kan controleren. Bij fan boven zit er iets groens op een aantal schroeven het is best wel hard. had net cd xp er weer in gezet bij cd lezer gaat ie er weer uit en bij brander blijft ie erin zitten en er gebeurd niks
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
- Ontvangen bedankjes 0
Weer alles in elkaar gezet en powerknop gedrukt, pc word niet overhit.
Wat kan het nu zijnanoniem2007-01-15 20:33:44
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
- Ontvangen bedankjes 4
- hanskof
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
- Ontvangen bedankjes 0
Cd word eruit gegooid zonder dat pc uit gaatKlaasG schreef : Wordt de cd eruit gegooid of gaat de pc uit? Draaien de fans? branden ledjes voor HD etc? Het zou je videokaart kunnen zijn, maar ook het moederboard zelf. Harde groene spul op de schroeven zal wel lak zijn om te voorkomen dat iemand hem zo maar opent. Kant en klaar gekocht?
Fans draaien allemaal.
Er brand hele tijd rode led, dat is meestal als harde schijf bezig is.
Heb hem kant en klaar gekocht op pc dump dag.
Mvg,
anoniem
Ik ga alles van mijn moederbord loskoppelen en dan aan maken mischien hoor ik dan biepjes en kom ik achter oorzaak