- Ontvangen bedankjes 4
Temperatuur Speedfan
- GJC
- Bezoeker
-
20 jan 2007 13:42 #11
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Temperatuur Speedfan
Ter info voor Ron en Klaas: ik heb een AMD Athlon 2400. Hij mag geloof ik 84 graden worden, maar het is voor mij meer de sport om het niet zover te laten komen. In de tijd dat ik hem heb (3 jaar?) heb ik ook al meermaals gedacht de ideale warmteafvoer te hebben gevonden zonder toegenomen herrie, maar ik denk dat ik nu toch wel op de top zit. Tenzij ik voor waterkoeling ga natuurlijk [img]smileys/smiley2.gif[/img]
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
20 jan 2007 18:55 #12
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Temperatuur Speedfan
Ach hij doet het verder goed en tegen de tijd dat ie echt veel te warm wordt wordt het ook wel weer tijd voor een nieuwe. Zit een Barthon 2500 in als ik het me goed herinner, is ook alweer 3 jaar geleden oid. Doet het ook prima terwijl er genoeg zeikerds zijn die AMD niks vinden. Nou nog nooit een blauw schermpje gehad behalve een keer met een virusje of als ik zelf zat te kloten. Ik heb speedfan ook even geinstaleerd. Geeft een -1 voor temp3 dus dat is niet mijn processor:-) rest komt wel aardig overeen met Mbm. Een van de sensoren geeft volgens speedfan alleen 126 waarbij het me totaal onduidelijk is wat er dan zo warm zou moeten zijn.
- broem
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
21 jan 2007 08:28 #13
door broem
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Beantwoord door broem in topic Temperatuur Speedfan
Mijn AMD Athlon 2800 zit altijd rond de 54°C.
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Tijd voor maken pagina: 0.244 seconden