FANtv-nl-logo-mobile

DVD Recorder aansluiten ?

• Frezer
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
25 feb 2007 13:25 #1 door Frezer
DVD Recorder aansluiten ? werd gestart door Frezer
Mensen wie kan helpen,ik heb een dvd recorder ( zonder harde schijf) gekocht,het lukt me niet om uberhaupt beeld te krijgen,ik dacht dat het tegenwoordig simpel was met aansluiten en heb express 1 met i-link genomen.

Maar ik krijg zowiezo het beeld van de digitale videocamera niet op mijn televisie,dus ik kan dit ook niet opnemen met mijn dvd recorder,het is dan wel een goedkoop ding,maar het zou toch moeten werken.

Ik heb een scartkabel hangen tussen de recorder en de televisie.
Ik heb de i-link kabel tussen de camera en de recorder goed zitten.
En de antennekabel zit in de tv zelf,maar ook als ik deze in de recorder zet,veranderd e rniks,ik kan wel gewoon tv kijken,maar mijn DV kanaal op de recorder geeft mooi blauw beeld.

Wie weet wat ik fout doe ? De ilink-firewirde kabel is gewoon 4 pins....

Alvast heel erg bedankt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26 feb 2007 20:01 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic DVD Recorder aansluiten ?
Ik denk dat je niet de juiste scart-kabel hebt (onvoldoende pennetjes/draadjes). Wat staat er in de handleiding bij troubleshooting?

An error has occurred. Hit any user to continue.

Lees meer
26 feb 2007 20:24 #3 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic DVD Recorder aansluiten ?
Gooi in elk geval eerst die videocamera er eens af. Je zult eerst beeld moeten krijgen van je DVD recorder. Pak ook eens een DVD die voorbespeeld is en duw die erin en laat hem spelen. Als je dan beeld krijgt is je scart in elk geval goed. Zo niet dan is of je scart niet goed of je hebt hem toch in de verkeerde in/uitgang van de tv/dvd gepropt. Als dit allemaal werkt kan je de antenne kabel goed aansluiten en experimenteren met je videocamera. Mogelijk moet je ook eerst een setup draaien in de dvd-recorder. Geen idee wat je met die van jou allemaal eerst moet instellen voor hij het gaat doen. KlaasG2007-02-26 23:26:08

Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden