- Ontvangen bedankjes 0
Accu
- jazon
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
Minder
Lees meer
11 mrt 2007 13:19 #1
door jazon
Accu werd gestart door jazon
Dag,
Ik heb de accu uit mijn laptop gehaald en werk nu op netstroom. Ik heb dit gedaan in de hoop dat mijn accu dan langer meegaat.
Maar mijn vraag is eigenlijk of dit wel goed is voor de laptop?
Ik heb de accu uit mijn laptop gehaald en werk nu op netstroom. Ik heb dit gedaan in de hoop dat mijn accu dan langer meegaat.
Maar mijn vraag is eigenlijk of dit wel goed is voor de laptop?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
11 mrt 2007 16:08 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Accu
Ik zou niet weten wat voor kwaad het kan voor je laptop, maar waarom zou je het willen? Voor de accu lijkt het me beter als hij op z'n tijd eens helemaal leeggetrokken wordt en vervolgens weer opgeladen.
Dacht je hem een jaar of wat op de plank te laten liggen? Daar wordt hij zeker niet beter van.
Dacht je hem een jaar of wat op de plank te laten liggen? Daar wordt hij zeker niet beter van.
- impulsje
- Bezoeker
11 mrt 2007 17:05 #3
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Accu
Ik heb zelf gewoon altijd de accu in de laptop gehad. en nooit problemen mee gehad. Beter is om eerst een tijd zonder netvoeding te werken en zodra je de melding krigjt dat je moet wisselen op netstroom overgaan..
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 mrt 2007 11:50 #4
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Accu
Kan geen enkel kwaad voor de laptop. Je moet alleen wel de accu zelf niet jaren in de kast leggen, dus af en toe gewoon gebruiken en opladen. Ik laat ook meestal de accu zoveel mogelijk volledig opladen, dan stroom eraf en net zolang doorwerken tot hij begint te jammeren. Bij mij houden accu's het tamelijk lang uit.
Het nadeel van zonder accu werken is natuurlijk wel dat je bij stroomstoring geen battery-backup hebt. EdP2007-03-31 13:51:42
Het nadeel van zonder accu werken is natuurlijk wel dat je bij stroomstoring geen battery-backup hebt. EdP2007-03-31 13:51:42
An error has occurred. Hit any user to continue.
Tijd voor maken pagina: 0.147 seconden