FANtv-nl-logo-mobile

PC op TV; Eerst wel, nu niet meer :S

• Impala
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 mei 2007 09:11 #1 door Impala
PC op TV; Eerst wel, nu niet meer :S werd gestart door Impala
Ok, ik heb gister dus mijn TV op mijn PC aangesloten, heb een s-video>composiet adaptortje gehaald, daar een composiete kabel aangehangen en die in mijn TV gestopt. Beeld knipperde even. Breidde toen mijn bureaublad uit naar mijn TV (die dus fungeerde als 2e monitor) en dat werkte. Toen ben ik in de geavanceerde instellingen van mijn 1e monitor naar weergave gegaan en heb ik mijn TV aangezet in dat menu, middels de zg. aan/uit knop. Die van rood naar groen sprong en dat TV icoontje oplichtte. Heb toen op dat knopje gedrukt waardoor filmpjes afspeelden op mijn TV ipv op mijn monitor. Ik kon toen gewoon films op mijn pc via mijn TV bekijken.

Echter, nu doet ie het niet meer. Zover ik weet heb ik alleen op de 'uit' knop gedrukt in de geavanceerde instellingen, nadat ik mijn TV had uitgezet, wat mijninziens moet kunnen. Nu blijft het logo van mijn TV grijs in dit menu (ziet er bij iets anders uit, maar jullie begrijpen het principe):

www.surfkit.nl/info/imgnew.db?70374

Ik heb ondertussen niks veranderd aan de instellingen, heb de kabel niet los gehad. Heb alles al geprobeerd, nieuwe drivers voor mijn videokaart, PC opnieuw opstarten zonder TV aangesloten te hebben, PC herstarten MET TV aangesloten, zelfs systeemherstel... Maar hij wil op dit moment zelfs het bereaublad niet meer uitbreiden naar de TV. Als ik de kabel aansluit knippert het beeld wel even, maar verder niks. Ook blijft mijn TV in het menu grijs, alsof ie niet is anagesloten. Ik vermoed dat de kabel kapot is gegaan (al zei de verkoper dat het niet kon), breng em vandaag terug naar de winkel. Als ik een oplossing vind haal ik wel ff een nieuwe. 35E is wel veel geld voor iets wat niet werkt.

Ik heb een Dell Dimension 5150, met een Radeon 600X 256MB videokaart.

Wie kan mij helpen? Dit is voor mij extra frustrerend, omdat ik het al werkend heb gehad en het nu niet meer werkt...

Harm19852007-05-26 11:12:21

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26 mei 2007 13:51 #2 door relratje
Beantwoord door relratje in topic PC op TV; Eerst wel, nu niet meer :S
Software en videokaart opnieuw installeren.

Hij vind je tv niet meer.

Type fouten voorbehouden.

De beantwoorder van dit bericht aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.

• Impala
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 mei 2007 17:10 #3 door Impala
Beantwoord door Impala in topic PC op TV; Eerst wel, nu niet meer :S
EDIT: Ik heb de videokaart opnieuw geinstalleerd... en PC opnieuw opgestart met TV aangesloten. Wordt nog steeds niet herkend. Andere kabel leverde ook niks op. Vermoed dat de TV out kapot is gegaan van mijn videokaart...
Harm19852007-05-29 17:06:14

Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden