FANtv-nl-logo-mobile

zwart beeld met knipperende witte streep

• rooie60
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 sept 2007 22:16 #11 door rooie60
Beantwoord door rooie60 in topic zwart beeld met knipperende witte streep
Het is geen flauw antwoord,ik was bang dat ik gelijk weggestuurd werd als het om illegaal spul gaat.
Ze leert het iid niet door hem weg te brengen,klopt,maar ze wil het verder ook niet leren.
Ik heb haar tig progjes gegeven om haar pc te onderhouden maar doet ze gewoon niet,en ik heb die kennis niet waar jij het hier allemaal over hebt.
Dit is gewoon een lesje voor haar,al een jaar kreeg ze gen automatische updates meer,geen service pack 2,ding wordt dan zo lek als een mandje,alles liep steeds vast etc.....ik kan haar niet verder helpen omdat ik die kennis niet heb zelf.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07 sept 2007 05:31 #12 door laura19
Beantwoord door laura19 in topic zwart beeld met knipperende witte streep
Nuja, als jij wel verstand hebt van opschonen, kan je toch ook gewoon spybot, antivirus en andere gewoon instellen dat deze automatisch draaien, opschonen en updaten. Winduws update kan je ook instellen voor auto-installatie, ...

Ik zou gewoon proberen zoals KlaasG aanhaalt. Opstarten met boot-cd in de cd-drive (check natuurlijk wel in de BIOS of hij de cd/dvd-drive kiest vóór de harde schijf) en kies in je windows setup voor herstellen (niet de auto-herstel waarvoor je op f2 dient te drukken, want dan vraagt hij naar de hersteldiskette)

Aut viam inveniam aut faciam

Lees meer
08 sept 2007 23:18 #13 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic zwart beeld met knipperende witte streep
We sturen niemand weg die illegale software gebruikt. We werken er alleen niet aan mee. Wil iemand bijv. een virus verwijderen van een illegale Windows XP, geen probleem, maar ga bijv. niet vragen om hulp bij het installeren van een illegale XP. Da's wat anders.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden