FANtv-nl-logo-mobile

raar maar waar

Lees meer
05 apr 2009 08:22 #11 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic raar maar waar
Tja ik zeg ook wel expert he ... niet prutsers ;)

In principe moet je het ook kunnen repareren d.m.v. Systeemherstel, maar dan moet het niet te lang geleden zijn dat het mis ging, anders ben je teveel wijzigingen kwijt. En je moet weten wanneer het nog wel goed functioneerde, dat is dan de datum die je kunt kiezen als herstelpunt.

Ook herinstallatie is een mogelijkheid, maar daar kleeft natuurlijk ook een nadeel aan: je bent dan al je programma's kwijt (moet je ook herinstalleren) en je documenten moet je dan ook eerst veiligstellen.
Dit is wel een heel rigoreuze oplossing voor je probleem.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05 apr 2009 09:44 #12 door DANNYFANNY
Beantwoord door DANNYFANNY in topic raar maar waar
Staat de boel niet toevallig zo ingesteld dat je snelkoppelingen kunt openen met één muisklik? (interactief bureaublad)

• heinzz
  • heinzz's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
05 apr 2009 22:31 #13 door heinzz
Beantwoord door heinzz in topic raar maar waar
bedankt voor jullie reacties maar het systeemherstel heb ik al toegepast van ver terug, heb toen weer alles moeten upgraden maar het probleem blijft bestaan, ik heb niet zoveel vertrouwen meer in die "slimme jongens "
ik ben zelf ook niet helemaal onbekend in het oplossen van problemen maar ik sta zelf ook voor een raadsel.
als ik iets niet zeker weet, begin ik er ook niet aan, ik ben projekt- begeleider in de techniek; een computer is maar een dom apparaat zonder fanasie en voert alleen opdrachten en logische schakelingen uit die wij hem opdragen, door de veelvoud van de eenvoud kunnen we een computer niet meer behappen.
ik ben dan ook niet van plan om het beeldscherm achterover te buigen totdat het afbreekt en mezelf dan als winnaar op de rug klop en een andere laptop koop, nee, ik leg me er wel bij neer dat ik via een omweg dat geile hondje kan omzeilen !!

Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden