FANtv-nl-logo-mobile

Processen taakbeheer/langzame pc

• verbouwmaat
  • verbouwmaat's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
23 dec 2010 07:13 #1 door verbouwmaat
Processen taakbeheer/langzame pc werd gestart door verbouwmaat
Hallo allemaal,

Mijn pc is de laatste tijd erg langzaam, meerdere pagina's tegelijkertijd open op internet ge[img]forum_images/post_button_paste.gif[/img]eft problemen, afmelden hotmail en overschakelen naar ander hotmail (mijn pc wordt door meerdere mensen gebruikt) geeft ook problemen, en ga zo maar door....

Nu hoorde ik van een vriend dat dat kan komen omdat in taakbeheer meerdere processen tegelijk op de achtergrond meeblijven draaien/open blijven staan ... en dat je die handmatig dan moet nakijken c.q. deleten.
Hij heeft dat eens gedaan voor mij en dat scheelde een stuk!

Mag dat zomaar? Mag ik alle taken in deze lijst zomaar deleten? Welke wel en welke niet? (Heb printscreens toegevoegd).

Groetjes,

en bij voorbaat dank voor de reacties!

[P:] Janneke xxx

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23 dec 2010 16:23 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Processen taakbeheer/langzame pc
Ik zie er maar 1 die je zou kunnen beëindigen, teweten: mspaint (en misschien die CALMAIN). Misschien dat je eens moet scannen op vervuiling van niet geheel verwijderde programma's, of heb je wel spyware meedraaien op je pc. Kijk hier voor een spyware scanner.cobra2010-12-23 19:23:51

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• verbouwmaat
  • verbouwmaat's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
23 dec 2010 18:23 #3 door verbouwmaat
Beantwoord door verbouwmaat in topic Processen taakbeheer/langzame pc
dank voor je reactie, pc komt net uit reparatie terug, is onderhoud gepleegd, en virussen verwijderd. Ook hebben ze o.a. spybot gedraaid...

Het probleem is voornamelijk nu dat ik niet meer kan uitloggen op sites waar je een account voor moet hebben....Ja de pc helemaal afsluiten en overnieuw opstarten maar dat mag toch niet de bedoeling zijn... meer als 5 pagina';s internet open geeft oo problemen... ik zocht het zelf in bovenstaade maar wellicht zit ik in hele verkeerde hoek te denken....

[P:] Janneke xxx

Lees meer
23 dec 2010 20:04 #4 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Processen taakbeheer/langzame pc
Probeer google chrome ook eens, misschien dat die beter werkt. Groot kans dat ze bij de reparatie aan de beveiligingsinstellingen van internet explorer hebben gezeten.

Als je toch wat wilt verwijderen kan je gewoon de naam intikken in google, dat geef tmeestal wel al wat info over wat het is en of het eraf kan. Ik ben ook wel eens een site tegengekomen waar ze tips gaven over wat nodig is en wat niet.

Lees meer
23 jan 2011 20:37 #5 door Unserceblisse
Beantwoord door Unserceblisse in topic Processen taakbeheer/langzame pc
Je kan toch best even je virusscanner laten draaien, maar ook een spyware remover gebruiken... zelf gebruik ik spybot (gratis) die had ik hier gevonden: gratis spyware verwijderen best makkelijk te gebruiken en je kan ook je systeem ermee 'immuniseren' tegen verdere aanvallen

Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden