- Ontvangen bedankjes 0
Probleem bij opstarten windows na opschonen pc
- twisteric
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
04 juni 2011 14:35 #1
door twisteric
Probleem bij opstarten windows na opschonen pc werd gestart door twisteric
Ik heb een laptop met Windows XP. De laatste tijd heb ik veel problemen met mijn computer het begon eigenlijk nadat ik mijn computer een beetje had opgeruimd. Ik heb verschillende programma’s verwijderd en de harde schijf gedefragmenteerd. Sinds dien is mijn computer een stuk langzamer en krijg een foutmelding bij het opstarten. Nu las ik op deze pagina:
register opschonen
, dat het probleem veroorzaakt kan worden door een fout in het Windows register. Kan dat een oorzaak zijn of zijn dat commerciële praatjes?
Oja de foutmelding die ik krijg: Er een fout in ( lcfinst.exe ) opgetreden het programma word afgesloten.
Oja de foutmelding die ik krijg: Er een fout in ( lcfinst.exe ) opgetreden het programma word afgesloten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jungle
- Platinum-lid
04 juni 2011 18:39 #2
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Probleem bij opstarten windows na opschonen pc
Het beste advies dat ik je kan geven is, een schone installatie. Dus windows eraf, en opnieuw installeren. Ik denk dat je bij je laptop of een installatieschijf hebt gekregen, of via de gebruiksaanwijzing een installatiepartitie op je harde schijf.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 juni 2011 22:33 #3
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Probleem bij opstarten windows na opschonen pc
Het is in principe waar dat een vervuilde registry de pc wat langzamer kan maken, maar wat jij beschrijft lijkt veel meer op een iets te grondige opruim-actie. Er zijn gratis registry cleaners te vinden, waaronder CCleaner en EasyCleaner. Ook systeemherstel (ik ben er niet gek op, maar soms werkt het) en daarna een registry cleaner zou een oplossing kunnen zijn.
An error has occurred. Hit any user to continue.
Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden