FANtv-nl-logo-mobile

telefoon nr. onderdrukt

• Janneke36
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 mrt 2006 14:40 #11 door Janneke36
Beantwoord door Janneke36 in topic telefoon nr. onderdrukt
In de uitzending van Kassa wordt inderdaad over zo'n melder, die herkende nummers kan omleiden naar bijvoorbeeld een antwoord-apparaat, gesproken. Wie kan mij zeggen waar ik dat apparaat kan kopen? Het afmelden via infofilter heeft helemaal geen zin. Het werkt op vrijwillge basis en juist het grootste uitschot onder de telemarketing bedrijven zal daar dus ook geen gebruik van maken. Het probleem is ook dat veel mensen door een "beperking" deze telefoontjes niet op hun waarde kunnen inschatten en geloven wat dit tuig hen probeert aan te smeren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Janneke36
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 mrt 2006 17:50 #12 door Janneke36
Beantwoord door Janneke36 in topic telefoon nr. onderdrukt
Ik heb het betreffende apparaat gevonden. Het wordt op internet aangeboden op de site: www.telepathic.nl/ Volgens de beschrijving is dit apparaat onder andere in staat om anonieme telefoontjes te blokkeren en eventueel om te leiden naar de voicemail. Ik heb het apparaat besteld en zal tzt melden of het werkt.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 mrt 2006 23:14 #13 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic telefoon nr. onderdrukt
Ok, ik hoop dat het werkt, en wacht met spanning je antwoord af. [img]smileys/smiley4.gif[/img]

• henny
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2006 19:55 #14 door henny
Beantwoord door henny in topic telefoon nr. onderdrukt
Ik heb hem nu 3 weken en het werkt. Het is mogelijk om telefoontjes op verschillende manieren te blokkeren, zowel inkomend als uitgaand. Je kunt een lijst maken met telefoonnummers en hier een filter voor instellen zodat je alleen voor deze nummers bereikbaar bent. Ik heb hem nu zo ingesteld dat ik onbereikbaar ben geworden voor geblokkeerde telefoonnummers en dat werkt. Er zijn ook bedrijven die nummeronderdrukking hebben ingeschakeld en die worden nu ook tegengehouden, maar ik begrijp ook eerlijk gezegd niet waarom een bonafide bedrijf zijn nummer onderdrukt. Hebben zij dan toch iets te verbergen??? In ieder geval heb ik nu geen last meer van telemarketing en daar was het mij om te doen.

• JoWilly
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 apr 2006 20:14 #15 door JoWilly
Beantwoord door JoWilly in topic telefoon nr. onderdrukt
Alweer een leuke feedback[img]smileys/smiley32.gif[/img]
Bedankt Henny voor de info.

Lees meer
04 aug 2009 10:17 #16 door SonnySnepvanger
Beantwoord door SonnySnepvanger in topic telefoon nr. onderdrukt
we zijn weer een paar jaar verder en nu zijn er meer mogelijkheden. Zelf heb ik een abonnement bij xs4all en deze hebben nu het Fritz! modem/router. Deze heeft de mogelijkheid om allerlei filters in te stellen. Dus kun je bellers onderdrukken die het nummer niet meesturen. Dit is dan wel terug te zien in de call log.

Ook kun je een deel van de dag (of nacht) opgeven dat je niet gebeld wilt worden. Waarbij je dan weer wel een lijst met nummers kan invullen die wel in die periode mogen bellen. Wel zo handig en het slaapt fantastisch.

En per 1 oktober 2009 gaat het verplichte ">bel-me-niet register in werking.

Het verschil is dan, dat je nog steeds lastig gevallen kunt worden, maar je kunt er dan tenminste iets aan doen.rialtho2009-08-04 18:53:34

Lees meer
04 aug 2009 17:37 #17 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic telefoon nr. onderdrukt
Fijn dat je dat even wilde delen, maar let wel op de datum van een onderwerp. Deze hier is al meer dan 3 jaar oud, de vraagsteller zal inmiddels wel van het probleem verlost zijn.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Lees meer
04 aug 2009 17:41 #18 door SonnySnepvanger
Beantwoord door SonnySnepvanger in topic telefoon nr. onderdrukt
ik heb mijn berichtje geplaatst omdat ik via google op dit forum kwam. T'is dus meer bedoeld voor diegene die info zoeken over telefoon nummeronderdrukken.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden

© FANtv.nl