FANtv-nl-logo-mobile

Filmpje op de site

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 jan 2005 14:16 #1 door Guests
Filmpje op de site was gemaakt door Guests
Ik wil graag een filmpje op mijn site zetten hoe moet ik dat doen,het is een site gemaakt via flashbuilder alvast bedankt allemaal

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• BobRoss
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 jan 2005 10:39 #2 door BobRoss
Beantwoord door BobRoss in topic Filmpje op de site
normaal doe je dit met de html tags en , maar aangezien je je site in flashbuilder hebt gemaakt (met een flash-template) neem ik niet aan dat dit gaat lukken (je kunt niet zomaar filmpjes afspelen in flash... het kan wel, maar dan moet je ze importeren in flash zelf en aangezien je flashbuilder gebruikt zul je deze mogelijkheid waarschijnlijk niet hebben).

je kunt waarschijnlijk wel een link maken in flashbuilder naar een externe pagina? (ik ken flashbuilder niet qua gebruik)

dan zou je je video dus in een normale html pagina of window kunnen plaatsen, een daar naartoe linken vanuit flashbuilder.

je kunt ook een hyperlink maken direct naar je filmpje (net zoals een normale hyperlink, maar dan met het pad naar je filmpje bij src). zodra een gebruiker daar op klikt, probeert je browser het filmpje te openen in een applicatie van de grbuiker (direct in media player bijvoorbeeld dus).

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.272 seconden