FANtv-nl-logo-mobile

Wie weet hoe ik van een liedje een ringtone kan maken (de code hebben)

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 dec 2004 17:23 #1 door Guests
Hoi,

ik wil graag aan ringtones codes komen van liedjes.
Wordt dat handmatig gemaakt, of is er een programma voor.
Wie kan mij helpen?

Mocht er iemand zijn die het handmatig kan maken, dan ben ik bereid daar voor te betalen...

ik wacht op mijn antwoordt....

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• vissers
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2005 10:18 #2 door vissers
Hallo, Ik veronderstel dat u een eigen gemaakte ringtone op uw gsm wilt zetten?Ik ga ervan uit dat u een nokia gsm bezit?
Indien ja,dan zal je eerst een datakabel moeten aanschaffen om je gsm aan te verbinden met uwe pc. De prijzen variëren van 10 tot 30 euro afhankelijk van de uitvoering.
Nu om een eigen ringtone te ontwerpen kan je op mobileoffice een handig utility vinden Nokring (handig voor nokia-mobieltjes)om zelf ringtones te ontwerpen.Hierbij kunt u gebruik maken van een notenbalk en enkele handig in te stellen settings. Ook kunt u enkele honderden programma's vinden die zijn onderverdeeld per merk.
Een utility die u zeker niet mag missen is ringtone converter.U vindt deze op convertyourtone de naam geeft het eigenlijk al aan;u kunt ringtones overzetten van het ene naar het andere formaat.De hiervoor genoemde urls is speciaal ontwikkeld voor nokia-toestellen. Voor andere merken bent u aangewezen op www.google.com.geef het merk van uw mobiele telefoon en de strings 'mobiele','telefoon' en 'software' op als zoekvoorwaarden. u zult zien dat u even later de websites u om de oren vliegen.Vervolgens even rondkijken en installeren!
Succes

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden