- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- DIGITAAL
- Programmeren
- Peterssitje Protection System BETA
Peterssitje Protection System BETA
- Peter-v-Dam
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 16:03 #1
door Peter-v-Dam
Peterssitje Protection System BETA werd gestart door Peter-v-Dam
Hallo,
Sinds kort heb ik een eigen gemaakt programma gemaakt, en deze zit op dit moment in de beta fase. Het programma is ontworpen voor ouders die hun kinderen het ingestelde aantal minuten aan de computer willen laten.
Zodra het binnenkort klaar is, zal na installatie de computer geblokkeerd worden. De ouder kan met een wachtwoord de computer activeren, en vervolgens aangeven na hoeveel minuten het programma de computer weer moet blokkeren. De gebruiker kan duidelijk op de hoogte gehouden worden doordat er telkens een ballontje omhoog komt, als het bijna tijd is.
Maar om fouten te voorkomen, en om kleine handige functies niet over het hoofd te zien, kan ik uw hulp gebruiken.
Meld je via deze site aan voor het Peterssitje Protection System Beta Program, en u kunt samen met vele anderen het programma gratis testen!
Het programma is volkomen veilig, en alles word duidelijk uitgelegd voordat u het programma download...
Alvast bedankt voor het testen!
Met vriendelijke groet,
Peter van Dam,
www.peterssitje.nl
Peter v Dam38577.7566087963
Sinds kort heb ik een eigen gemaakt programma gemaakt, en deze zit op dit moment in de beta fase. Het programma is ontworpen voor ouders die hun kinderen het ingestelde aantal minuten aan de computer willen laten.
Zodra het binnenkort klaar is, zal na installatie de computer geblokkeerd worden. De ouder kan met een wachtwoord de computer activeren, en vervolgens aangeven na hoeveel minuten het programma de computer weer moet blokkeren. De gebruiker kan duidelijk op de hoogte gehouden worden doordat er telkens een ballontje omhoog komt, als het bijna tijd is.
Maar om fouten te voorkomen, en om kleine handige functies niet over het hoofd te zien, kan ik uw hulp gebruiken.
Meld je via deze site aan voor het Peterssitje Protection System Beta Program, en u kunt samen met vele anderen het programma gratis testen!
Het programma is volkomen veilig, en alles word duidelijk uitgelegd voordat u het programma download...
Alvast bedankt voor het testen!
Met vriendelijke groet,
Peter van Dam,
www.peterssitje.nl
Peter v Dam38577.7566087963
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Test
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
13 aug 2005 16:09 #2
door Test
Klik hier en geef je reactie over Microsoft en Apple!!!!
Beantwoord door Test in topic Peterssitje Protection System BETA
Hey peter
Leuke manier om zo testers te vinden!
Ik doe ook mee, en ik vind het hardstikke leuk om zo mee te werken aan een programma!
Groetjes
Lukie
Leuke manier om zo testers te vinden!
Ik doe ook mee, en ik vind het hardstikke leuk om zo mee te werken aan een programma!
Groetjes
Lukie
Klik hier en geef je reactie over Microsoft en Apple!!!!
- beer-bo
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2006 02:55 #3
door beer-bo
Alleen reacties waar ik wat aan heb A.U.B. Dank!
www.jja-webdesign.nl
www.eengrootverhaal.tk
Beantwoord door beer-bo in topic Peterssitje Protection System BETA
Applausje waard hoor.. hoewel de websites niet echt profesioneel zijn vind ik toch dat je een mooie prestatie heb geleverd![img]smileys/smiley20.gif[/img]
Alleen reacties waar ik wat aan heb A.U.B. Dank!
www.jja-webdesign.nl
www.eengrootverhaal.tk
Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden