- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- DIGITAAL
- Programmeren
- thumb html
thumb html
- maayoo
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
10 nov 2006 19:42 #1
door maayoo
db
thumb html werd gestart door maayoo
Ik ben bezig een nieuwe site te maken en zou daar graag een foto album bij willen plaatsen.
ik heb het programma van thumb html geïnstalleerd en alles gemaakt zoals ze vertelden op de site van www.dedigitalerevolutie.tv nu moet ik een map en submap plaatsen op mijn site, maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet heb alles al geprobeerd dus wie kan mij vertellen hoe ik verder moet? alvast bedankt Danielle[img]smileys/smiley4.gif[/img]
ik heb het programma van thumb html geïnstalleerd en alles gemaakt zoals ze vertelden op de site van www.dedigitalerevolutie.tv nu moet ik een map en submap plaatsen op mijn site, maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet heb alles al geprobeerd dus wie kan mij vertellen hoe ik verder moet? alvast bedankt Danielle[img]smileys/smiley4.gif[/img]
db
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- RDJ
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 nov 2006 21:26 #2
door RDJ
Beantwoord door RDJ in topic thumb html
Met een FTP-programma kan je mappen en bestanden uploaden naar je website. Je moet dan wel een FTP-account hebben om toegang te krijgen tot je website. Vervolgens maak je een link dmv. een menu-optie, tekst, of plaatje naar het indexbestand van ThumbHtml.
- beer-bo
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2006 02:22 #3
door beer-bo
Alleen reacties waar ik wat aan heb A.U.B. Dank!
www.jja-webdesign.nl
www.eengrootverhaal.tk
Beantwoord door beer-bo in topic thumb html
Ben er misschien te laat mee maar probeer
smartFTP
eens [img]smileys/smiley1.gif[/img]
het lijkt erop dat je ervoor moet betalen.. maar je kan het programma gewoon gratis gebruiken.
het lijkt erop dat je ervoor moet betalen.. maar je kan het programma gewoon gratis gebruiken.
Alleen reacties waar ik wat aan heb A.U.B. Dank!
www.jja-webdesign.nl
www.eengrootverhaal.tk
Tijd voor maken pagina: 0.173 seconden