- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- DIGITAAL
- Programmeren
- Website in website
Website in website
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
19 dec 2006 16:29 #1
door MisterX
Website in website werd gestart door MisterX
Goedendag,
Ik zit met een klein 'probleempje'.
Ik wil andere websites of alleen de homepage van andere websites in mijn eigen website integreren. Maar hoe het er nu uitziet is het niet makkelijk werken, omdat je twee balken krijgt, 1 rechts en 1 onder. Ik heb het al aan de website scripter gevraagd, maaar hij geeft aan dat het niet anders kan omdat er een menu balk rechts zit..
Hopelijk heeft iemand voor dit een oplossing.
Alvast bedankt.MisterX2006-12-20 01:01:11
Ik zit met een klein 'probleempje'.
Ik wil andere websites of alleen de homepage van andere websites in mijn eigen website integreren. Maar hoe het er nu uitziet is het niet makkelijk werken, omdat je twee balken krijgt, 1 rechts en 1 onder. Ik heb het al aan de website scripter gevraagd, maaar hij geeft aan dat het niet anders kan omdat er een menu balk rechts zit..
Hopelijk heeft iemand voor dit een oplossing.
Alvast bedankt.MisterX2006-12-20 01:01:11
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- playa
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 18:36 #2
door playa
Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.
Beantwoord door playa in topic Website in website
Hi misterx, ik zie op die pagina helemaal geen menubalk! Er wordt nu veel ruimte verknoeid met een tekstje dat zegt hoeveel bezoekers er geweest zijn.
Waarom gebruik je niet de hele breedte van het scherm (als je op de [informaite] knop klikt)? Als je terug naar [home] gaat dan kan je de originele layout toch weer terughalen?
Waarom gebruik je niet de hele breedte van het scherm (als je op de [informaite] knop klikt)? Als je terug naar [home] gaat dan kan je de originele layout toch weer terughalen?
Niemand is onbekwamer,
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 18:43 #3
door MisterX
Beantwoord door MisterX in topic Website in website
Ja, normaal gesproken staat daar dus wel een menu balk, zoals bij home. Maar als ik dus die bezoekers aantallen weglaat halen dan is het dus wel mogelijk om die hele site erop te krijgen?
MisterX
MisterX
- playa
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 19:08 #4
door playa
Niemand is onbekwamer,
Ik denk het niet want volgens mij wil jouw 123test.nl net zoals joboutlet.nl perse 800 puntjes breed op het scherm.
De kadertjes van joboutlet nemen ook ruimte in beslag, dus je zal altijd een scrollbar onderaan blijven houden.
Waarom open je die andere website niet gewoon in een ander venster? Of ben je bang dat de mensen jouw website dan dichtklikken [img]smileys/smiley23.gif[/img]
De kadertjes van joboutlet nemen ook ruimte in beslag, dus je zal altijd een scrollbar onderaan blijven houden.
Waarom open je die andere website niet gewoon in een ander venster? Of ben je bang dat de mensen jouw website dan dichtklikken [img]smileys/smiley23.gif[/img]
Niemand is onbekwamer,
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 19:40 #5
door MisterX
De scrol bar onderaan is niet zo erg, maar dat je ook nog is naar beneden moet scrollen vind ik er niet echt uitzien.
Het is eigenlijk meer een "luxe" kwestie. Dat ze mijn site verlaten is niet zo erg. Ik vond het er mooier uitzien vandaar dat ik even naar de mogelijkheden vroeg/vraag.
Maar het wordt dan waarschijnlijk tog openen in een nieuw venster.
MisterX
Het is eigenlijk meer een "luxe" kwestie. Dat ze mijn site verlaten is niet zo erg. Ik vond het er mooier uitzien vandaar dat ik even naar de mogelijkheden vroeg/vraag.
Maar het wordt dan waarschijnlijk tog openen in een nieuw venster.
MisterX
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 20:24 #6
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Website in website
Even een heel ander puntje: geeft de eigenaar van die site ook toestemming om de hele site ergens in op te nemen?
Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk liever een scrollbar in de hoogte dan in de breedte, maar goed.
Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk liever een scrollbar in de hoogte dan in de breedte, maar goed.
An error has occurred. Hit any user to continue.
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 20:37 #7
door MisterX
De site is nog niet af en met de eigenaar van de website(s) heb ik ook al contact gehad. Ik heb de site nu even geactiveerd, zodat men ook kan zien wat ik ermee bedoel.
En geef je gelijk over de balk rechts dat is wel een stuk makkelijker ja, maar dan moet ik wel die hele site erop krijgen.
Ik heb al begrepen dat er dan een hele nieuwe layout gemaakt moet worden, zodat de site er dan helemaal in past, qua breedte dan.
MisterX
En geef je gelijk over de balk rechts dat is wel een stuk makkelijker ja, maar dan moet ik wel die hele site erop krijgen.
Ik heb al begrepen dat er dan een hele nieuwe layout gemaakt moet worden, zodat de site er dan helemaal in past, qua breedte dan.
MisterX
- playa
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 20:44 #8
door playa
Niemand is onbekwamer,
Wat een onzin zeg, nieuwe layout?
Je hoeft toch alleen bij die website in jouw website een andere pagina te maken met de frames op een andere manier?
En als je weer naar [home] gaat dan gebruik je weer wat je nu al hebt.
Heb je in de website op jouw website al eens op de link bij "ads door google" geklikt?
Tot zover dus het nut van jouw website in een website..
Je hoeft toch alleen bij die website in jouw website een andere pagina te maken met de frames op een andere manier?
En als je weer naar [home] gaat dan gebruik je weer wat je nu al hebt.
Heb je in de website op jouw website al eens op de link bij "ads door google" geklikt?
Tot zover dus het nut van jouw website in een website..
Niemand is onbekwamer,
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 20:52 #9
door MisterX
Nee, dat heb ik niet gedaan.....
En nieuwe layout... zo werd het dus verteld. Door die persoon die die website voor me maakt. Vandaar dat ik dus even hier kwam checken of het dus niet anders kan...
Nee, dat heb ik niet gedaan.....
En nieuwe layout... zo werd het dus verteld. Door die persoon die die website voor me maakt. Vandaar dat ik dus even hier kwam checken of het dus niet anders kan...
- playa
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 20:58 #10
door playa
Niemand is onbekwamer,
Ja, dan bedoelt die man waarschijnlijk dat de menu knoppen bovenaan komen, zodat je altijd het onderste frame over de hele breedte tot je beschikking hebt.
Misschien is dat wel fraaier.
Misschien is dat wel fraaier.
Niemand is onbekwamer,
Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden