- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- DIGITAAL
- Programmeren
- Website in website
Website in website
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
19 dec 2006 21:03 #11
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Website in website
Het kan vast nog wel anders, maar dan ben je bij een volleerd webbouwer aan het juiste adres. Ontwerpen met DHTML of Macromedia Flash zouden ideeën kunnen zijn, maar zover strekt mijn kennis niet.
Voor de simpelste aanpak zou ik dat frame met aantal bezoekers boven of onder plaatsen en dan de hele breedte houden voor de website-in-website. Dan ben je waarschijnlijk de horizontale scrollbar kwijt.
Ik heb ooit 's een Java applicatie op de ene webserver in een frames-pagina op de andere webserver gehad, dat lijkt er wel een beetje op qua principe (website-in-website). Er was een top-banner met wat hoofd links, een left-navigation panel met wat knoppen en de hele rest was voor de applicatie. Zo hoefde de gebruiker alleen maar te scrollen als het scherm geen hoge resolutie had.
Voor de simpelste aanpak zou ik dat frame met aantal bezoekers boven of onder plaatsen en dan de hele breedte houden voor de website-in-website. Dan ben je waarschijnlijk de horizontale scrollbar kwijt.
Ik heb ooit 's een Java applicatie op de ene webserver in een frames-pagina op de andere webserver gehad, dat lijkt er wel een beetje op qua principe (website-in-website). Er was een top-banner met wat hoofd links, een left-navigation panel met wat knoppen en de hele rest was voor de applicatie. Zo hoefde de gebruiker alleen maar te scrollen als het scherm geen hoge resolutie had.
An error has occurred. Hit any user to continue.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- MisterX
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 dec 2006 21:22 #12
door MisterX
Beantwoord door MisterX in topic Website in website
Ja, dan bedoelt die man waarschijnlijk dat de menu knoppen bovenaan komen, zodat je altijd het onderste frame over de hele breedte tot je beschikking hebt.
Misschien is dat wel fraaier.
Dat was ook mijn bedoeling om het zo te krijgen...
En Kees: Ik heb even gechecked bij google wat er te vinden was en dat is ook 1 van de redenen waarom ik alleen verder ben gegaan.
Maar ik wil wel iedereen bedanken voor zijn snelle reactie/info/feedback.
Ik ga alle opties bespreken en dan hopen dat er iets moois uitkomt. Ben nu nog druk bezig dus ben zelf ook benieuwd.
Met vriendelijke groet,
MisterXMisterX2006-12-20 00:23:12
Misschien is dat wel fraaier.
Dat was ook mijn bedoeling om het zo te krijgen...
En Kees: Ik heb even gechecked bij google wat er te vinden was en dat is ook 1 van de redenen waarom ik alleen verder ben gegaan.
Maar ik wil wel iedereen bedanken voor zijn snelle reactie/info/feedback.
Ik ga alle opties bespreken en dan hopen dat er iets moois uitkomt. Ben nu nog druk bezig dus ben zelf ook benieuwd.
Met vriendelijke groet,
MisterXMisterX2006-12-20 00:23:12
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.140 seconden