FANtv-nl-logo-mobile

Yamaha GTS 1000 treffen 2006

• Linda-Huppen
  • Linda-Huppen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11 mrt 2006 15:43 #1 door Linda-Huppen
Yamaha GTS 1000 treffen 2006 werd gestart door Linda-Huppen
Hallo Motorliefhebbers.

Van 11 t/m 13 augustus wordt het 8th European GTS meeting georganiseerd[img]smileys/smiley17.gif[/img].

Normaal werd dit altijd in Duitsland gedaan maar voor 2006 hebben we het voor 1 keer naar Nederland kunnen slepen[img]smileys/smiley32.gif[/img].

De Yamaha GTS, de exoot onder motoren met zijn excentrieke voorwielophanging is toch een beetje een vreemde vogel in de motorwereld. Daarom is het ooit aantal verkochte motorfietsen van dit soort niet echt groot.

Toch hebben ze een motorforum die eigenaren en liefhebbers van de GTS elkaar op de hoogte houden van de mogelijkheden van de GTS.

1 maal per jaar wordt er een treffen georganiseerd waar veel van deze motorrijders bij elkaar komen voor een weekendje vol benzinepraat en op zaterdag een tourtocht. S'avonds is er een gezellig samenzijn met de verschillende prijsuitreikingen en een tombola voor het goede doel[img]smileys/smiley36.gif[/img].Ook is Dr GTS aanwezig, deze Deen weet precies hoe je de motor af moet stellen zonder dat hij stottert en gevoeliger is aan het gashendel.

Wil je er bij zijn of voor meer informatie kijk op www.spitsmuis.tk

Groetjes en veel veilige kilometers.

Rob.

Spitsmuis.

De anderen nemen me voor wat ik ben, nu ik nog....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden