Hyundai Tucson
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
20 sept 2004 10:23 #1
door Guests
Hyundai Tucson werd gestart door Guests
Wat vinden jullie van de Hyundai Tucson die Tim en Tom getest hebben ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
25 sept 2004 09:12 #2
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Hyundai Tucson
Was begin augustus op zoek naar een 4wd, en kwam toevallig terecht bij de Hyundai dealer. Hier stond de nieuwe Tucson, en ik was op slag verliefd. Twee weken later op 21 augustus heb ik de tucson 4wd styleversion 2 ltr benzine gekocht. 11 september j.l. kon ik een proefrit maken in het model wat ik gekocht heb. In een woord geweldig, bij het zien van de test door Tim en Tom werd mijn keuze alleen maar bevestigd.
Na 25 jaar trouwe citroen rijder te zijn geweest heb ik nu in de Hyundai Tucson mijn nieuwe autoliefde gevonden.
Alleen... het wachten tot januari 2005 duurt wel wat erg lang, daarom ga ik hem af en toe bij de dealer in Venlo bekijken.
Groetjes Henk
Na 25 jaar trouwe citroen rijder te zijn geweest heb ik nu in de Hyundai Tucson mijn nieuwe autoliefde gevonden.
Alleen... het wachten tot januari 2005 duurt wel wat erg lang, daarom ga ik hem af en toe bij de dealer in Venlo bekijken.
Groetjes Henk
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
17 okt 2004 16:28 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Hyundai Tucson
als je zo'n hyundai wilt kopen, besef dan goed dat je voor de rest van je leven aan dat merk gebonden bent.
want er is echt geen andere merkdealer die ook maar een hyundai in zijn showroom wil hebben.
over de kwaliteit ben ik best positief want ze hebben de laatste jaren echt wel aan de weg getimmerd, maar ze hebben vergeleken met europese auto's nog een grote achterstand.
ik snap best dat de prijs een grote rol speelt maar je kunt beter iets meer uitgeven aan een waardevaste auto.
want er is echt geen andere merkdealer die ook maar een hyundai in zijn showroom wil hebben.
over de kwaliteit ben ik best positief want ze hebben de laatste jaren echt wel aan de weg getimmerd, maar ze hebben vergeleken met europese auto's nog een grote achterstand.
ik snap best dat de prijs een grote rol speelt maar je kunt beter iets meer uitgeven aan een waardevaste auto.
Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden