Mercedes CLS 500
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
14 nov 2004 16:50 #1
door Guests
Mercedes CLS 500 werd gestart door Guests
Ik heb een verzoekje: gaan jullie de Mercedes CLS 500 een keer testen?
ik ben deze auto in de herfst tegengekomen in Duitsland, het type CLS 500. Wat een mooie auto zeg! Ik ben zelf geen liefhebber van Mercedes, maar dit vind ik wel een heel prachtig ontwerp.
ik ben deze auto in de herfst tegengekomen in Duitsland, het type CLS 500. Wat een mooie auto zeg! Ik ben zelf geen liefhebber van Mercedes, maar dit vind ik wel een heel prachtig ontwerp.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Snaaier
- Bezoeker
15 nov 2004 07:07 #2
door Snaaier
Beantwoord door Snaaier in topic Mercedes CLS 500
Helemaal mee eens. Ik denk de mooiste Benz in 20 jaar. Kan ook snel, want de afgelopen jaren waren de ontwerpen wel wat fantasie-loos. Afgezien van de G-klasse natuurlijk, maar dat ontwerp is ook al heel oud, dus niet van de afgelopen jaren.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
15 nov 2004 16:08 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Mercedes CLS 500
Die container? Nee, dat vind ik ook niets. Maar wat je zegt over de ontwerpen van Mercedes klopt, ze borduren maar voort op eerdere modellen. Hooguit een aanpassing, maar dan heb je het wel weer gehad. Kijk maar naar de nieuwe C-klasse, je moet wel heel goed kijken om het verschil te zien tussen deze serie en de vorige. Wel wat nieuwe motors (zoals de C500) maar dan heb je het spannendste wel gehad.
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden