FANtv-nl-logo-mobile

ramen tinten

• aankomende-klu
  • aankomende-klu's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
01 nov 2005 12:46 #1 door aankomende-klu
ramen tinten werd gestart door aankomende-klu

BELANGRIJKE OPROEP !!!!!!!

Maandag 7 november a.s. om 14.30 uur hebben wij van Nozon Glastinting in de rechtbank aan de Guyot plein 1 in Groningen een rechtzaak over raamfolie. Er zullen deskundige mensen waaronder onze advocaat, APK keurmeester en politie aanwezig zijn.

Om de ernst van de zaak kracht bij te zetten vragen wij een ieder deze zaak bij te wonen.

Ook de pers is van harte welkom !!

Een ieder die dit bericht leest vraag ik het door te sturen naar vrienden en bekenden.

Met vriendelijke groet en rekenend op een grote opkomst,

Nozon Glastinting

R. Brouwer

Voor info: of bel 06-46410662

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 nov 2005 13:26 #2 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic ramen tinten
Persoonlijk heb ik het niet zo op die "pooier folie" maar ik wil jullie bedrijf wel veel succes toewensen.

Zijn jullie eisers of gedaagden in dit proces?

Een goede tip om pers / media te betrekken bij dit gebeuren is om een persbericht uit te laten gaan naar enkele persbureaus. In ieder geval mag het ANP hierin niet ontbreken. Maak een kort en krachtig persbericht en voorzie het ook van contactgegevens.

Succes !

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 nov 2005 16:20 #3 door GJC
Beantwoord door GJC in topic ramen tinten
Marnix, zet vooraan je bericht even een 'einde underline' code (denk ik [img]smileys/smiley5.gif[/img] ). Ligt denk ik niet aan jou maar aan de TS, maar goed dit ziet er niet uit.

• aankomende-klu
  • aankomende-klu's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
01 nov 2005 19:59 #4 door aankomende-klu
Beantwoord door aankomende-klu in topic ramen tinten

Marnix schreef :
Persoonlijk heb ik het niet zo op die "pooier folie" maar ik wil jullie bedrijf wel veel succes toewensen.

Een goede tip om pers / media te betrekken bij dit gebeuren is om een persbericht uit te laten gaan naar enkele persbureaus. In ieder geval mag het ANP hierin niet ontbreken. Maak een kort en krachtig persbericht en voorzie het ook van contactgegevens.

Succes !

Hoezo pooier folie dat keuren wij ook niet goed en zeker niet op de voorruit en de voorportieren. Er is een europese wetgeving en daar moet je je wel aan houden. Tot onze klanten kring behoren naast de jonge automobilist ook de bejaarde automobilist die beschermd rond wil rijden in zijn auto. Wil je weten wat autoglasfolie voor jou kan betekenen kijk dat op www.veiligautoglas.nl

Met vriendelijke en tot maandag??

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 nov 2005 07:30 #5 door Marnix

GJC schreef : Marnix, zet vooraan je bericht even een 'einde underline' code (denk ik [img]smileys/smiley5.gif[/img] ). Ligt denk ik niet aan jou maar aan de TS, maar goed dit ziet er niet uit.

[img]smileys/smiley5.gif[/img] Ik snap er niks van (?)

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 nov 2005 07:34 #6 door Marnix

nozon schreef :

Marnix schreef :

Succes !

Hoezo pooier folie dat keuren wij ook niet goed en zeker niet op de voorruit en de voorportieren. Er is een europese wetgeving en daar moet je je wel aan houden. Tot onze klanten kring behoren naast de jonge automobilist ook de bejaarde automobilist die beschermd rond wil rijden in zijn auto. Wil je weten wat autoglasfolie voor jou kan betekenen kijk dat op www.veiligautoglas.nl

Met vriendelijke en tot maandag??

Hopelijk heb je nog verder gelezen dan het woord "pooierfolie" ?

Zo ja, doe je voordeel ermee en nee, ik kom niet langs, veels te druk [img]smileys/smiley17.gif[/img]

Alsnog succes !

Lees meer
04 apr 2006 14:39 #7 door vandamme
Beantwoord door vandamme in topic ramen tinten
Hey Nozon,

Je mag raam folie "privecie glas" op de auto van af de b-stijl. ik wens jullie veel sterkte met de rechtzaak.

Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden

© FANtv.nl