FANtv-nl-logo-mobile

A1GP

• pipofromhell
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 sept 2005 19:28 #1 door pipofromhell
A1GP werd gestart door pipofromhell
Beste medeforumers,

Wat denken jullie van de A1GP ?

Zojuist de kwalificatie gezien en het zag er veelbelovend uit. Wel vreemde uitslagen. De auto's mogen dan gelijk zijn, ik heb het idee dat het er wel toe doet voor welk team je rijdt. Team Nederland lijkt me nog erg onervaren met formule-auto's want Verstappen moet normaal gesproken de meeste van die rijders op seconden kunnen rijden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• antiroos
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 sept 2005 10:20 #2 door antiroos
Beantwoord door antiroos in topic A1GP
De saaie sprintrace deed het ergste vrezen maar de lange race maakte alles goed. Ik had het idee dat in de korte race iedereen op save reed. Daarna ging het pas echt los.

Ik vond deze race veel leuker dan de GP van Brazilie!

Volgende keer zit ik zeker weer voor de tv.

• Cor123
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 sept 2005 11:41 #3 door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic A1GP
Vond het ook wel een mooi spektakel! En zonder dat lamlendige gelul van olaf mol! heerlijk. Maar die pitstops mogen wel wat sneller!

[img]smileys/smiley1.gif[/img]

• antiroos
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 sept 2005 13:28 #4 door antiroos
Beantwoord door antiroos in topic A1GP

Cor123 schreef : En zonder dat lamlendige gelul van olaf mol! heerlijk. Maar die pitstops mogen wel wat sneller!

Alard Kalf was ander wel heel erg positief. Het was duidelijk dat RTL de A1 net zo belangrijk wil laten lijken als de F1 die bij SBS zit.

En het werd heel erg vervelend als Kalf voor de 700ste keer begon te vertellen dat dit eigenlijk een Nederlands succes was omdat de tante van de buurvrouw van Nelsonnetje Piquet uit Nederland kwam.

En wat betreft de pitsops. Door die kleine verschillen op de baan en de vele seconden verschil tijdens de pitstop kan dit kampioenschap wel eens het WK Pitstop worden.

Lees meer
27 sept 2005 20:09 #5 door Harpoo
Beantwoord door Harpoo in topic A1GP
Was gewoon lekker racen. Hou ik van [img]smileys/smiley32.gif[/img]

Maar ik zie ook liever CART, Indycar en GP2 dan formule 1. Formule 1 is zonder twijfel het saaist.

Tijd voor maken pagina: 1.308 seconden

© FANtv.nl