FANtv-nl-logo-mobile

opel tigra

• bouwgirl
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
14 okt 2007 07:41 #1 door bouwgirl
opel tigra werd gestart door bouwgirl
hallo allemaal ik had verleden week een tigra gekocht en is werd gisteren afgeleverd ging dus niet ik vond dat de moter niet mooi liep en er kwam best veel witte rook uit de uitlaat ik dacht een lekke koppakking dus ik naar een andere garage die deed een test met vloeistof en als die verkleurt naar groen is hij lek en dat was het geval ik terug nou hebben ze hem terug genomen voor reparatie 3 maanden garantie voor me zoon gekocht eerste auto niet leuk dus kunnen jullie mij vertellen wat jullie zouden doen geld terug of een andere of laten maken

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 okt 2007 07:57 #2 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic opel tigra
Ik zou in elk geval mijn verhaal iets leesbaarder maken door her en der te een punt op te gaan nemen. Deze woordenbrij moet je eerst 3 keer lezen voor je snapt waar het over gaat.

Ik snap nu ook niet of je nu eerst met de auto bij de verkopende partij bent geweest of niet. Je schrijft wel dat het niet ging maar niet of je dat ook hebt besproken met de verkoper. Normaal ga je gewoon terug met de auto naar de garage waar je hem gekocht hebt en eventueel daarna naar een tweede als je denkt dat je genaaid wordt. Het is me dus niet duidelijk hoe de verkoper je nu behandeld. Als je het gevoel krijgt dat ze je naaien zou ik het geld terug willen en geen zaken meer met ze doen. Als ze keurig netjes de boel repareren zou ik er nog eens over nadenken. Een kappotte pakking weet een garage meestal wel, dus ik zou gaan twijfelen over wat er nog meer voor verborgen gebreken zijn. Die kan je laten opsporen door hem te laten keuren bij bijv. de ANWB of te laten nakijken door een andere garage. Op basis daarvan kan je dan kijken of je nog vertrouwen hebt in de verkoper of niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden