- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- AUTO
- Technische vragen
- Octane Booster
Octane Booster
- XiNoYs_huisgenootje
- Bezoeker
-
25 sept 2004 00:28 #11
door XiNoYs_huisgenootje
Beantwoord door XiNoYs_huisgenootje in topic Octane Booster
Ik weet niet heel zeker hoor, maar ik dacht dat de Octane Booster tussen de 12,- en 25,- euro kost...
Als ik het heb gekocht, laat ik het je weten. Ik heb net een nieuwe auto en ben er nogal zuinig op, dus ik denk dat het geen kwaad kan om er een flesje Booster in te gooien...lol *)
Als ik het heb gekocht, laat ik het je weten. Ik heb net een nieuwe auto en ben er nogal zuinig op, dus ik denk dat het geen kwaad kan om er een flesje Booster in te gooien...lol *)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Bezoeker
-
05 apr 2005 22:26 #12
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Octane Booster
ik weet niet wat voor een benzine jullie normaal tanken.maar als je euro 95 tankt heeft dat een octaan van 95%.als je er dan octaan booster bij in doet wordt dat octaan gehalte iets hoger, en daardoor krijg je ook iets meer trekkracht. dus eigenlijks kan je dan net zo goed euro 98 tanken, ben je nog goedkoper uit als dat je euro 95 tankt en een fles octaan booster er bij in flikkert.
waar die octaan booster goed voor is, is voor motoren die zwaar getunend zijn en niet meer goed lopen op euro 95 of 98 omdat het octaan gehalte simpelweg te laag is.
waar die octaan booster goed voor is, is voor motoren die zwaar getunend zijn en niet meer goed lopen op euro 95 of 98 omdat het octaan gehalte simpelweg te laag is.
- Frank-Gitz
-
- Expert lid
-
Minder
Lees meer
24 apr 2005 19:49 #13
door Frank-Gitz
Beantwoord door Frank-Gitz in topic Octane Booster
octaanbooster is een product om het octaangehalte te verhogen van de benzinne.
Als het octaangehalte verhoogd,verhoogd ook de vluchtigheid van de brandstof.
De vooronsteking is afgesteld voor 95 of 98 octaan.
Als men het octaangehalte verhoogt dan moet men ook de voorontsteking aanpassen.
Volgens mijn beschijde mening is dit een zinloos product.
Wilde ik maar ff kwijt
Als het octaangehalte verhoogd,verhoogd ook de vluchtigheid van de brandstof.
De vooronsteking is afgesteld voor 95 of 98 octaan.
Als men het octaangehalte verhoogt dan moet men ook de voorontsteking aanpassen.
Volgens mijn beschijde mening is dit een zinloos product.
Wilde ik maar ff kwijt
Tijd voor maken pagina: 0.193 seconden