- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- AUTO
- Technische vragen
- vectra 1994
vectra 1994
- Jeroen.
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
23 apr 2010 13:18 #1
door Jeroen.
ik weet veel maar ook niet alles
vectra 1994 werd gestart door Jeroen.
Hallo iedereen die mij kan helpen.
Ik heb een vectra van 94 18i hatchback.
Nu het weer weer lekker warm wordt gaat de vectra ook weer kuren vertonen.
Zijn temp blijft in het begin mooi onder de 80 graden, maar als de zon er op schijnt houdt de motor er zo maar in 1 keer mee op.
Hij vreet het water dan op, want het expansievaatje is dan ook leeg.
Het water gaat niet door de motor, niet door een lekkage en niet door de radiaterur naar buiten.
Ik heb de opel garage al gevraagt wat het kon wezen maar die wist het ook niet zo een twee drie.
Als ik hem weer een beetje laat afkoelen dan kan ik hem weer starten en dan loopt hij ook weer een tijdje.
Wie o wie kan ij hier mee helpen, voor de rest is hij nog wel goed tis alleen de motor die het begeeft met heet weer.
Mvg, Dabbert
Ik heb een vectra van 94 18i hatchback.
Nu het weer weer lekker warm wordt gaat de vectra ook weer kuren vertonen.
Zijn temp blijft in het begin mooi onder de 80 graden, maar als de zon er op schijnt houdt de motor er zo maar in 1 keer mee op.
Hij vreet het water dan op, want het expansievaatje is dan ook leeg.
Het water gaat niet door de motor, niet door een lekkage en niet door de radiaterur naar buiten.
Ik heb de opel garage al gevraagt wat het kon wezen maar die wist het ook niet zo een twee drie.
Als ik hem weer een beetje laat afkoelen dan kan ik hem weer starten en dan loopt hij ook weer een tijdje.
Wie o wie kan ij hier mee helpen, voor de rest is hij nog wel goed tis alleen de motor die het begeeft met heet weer.
Mvg, Dabbert
ik weet veel maar ook niet alles
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- miloeevers
- Senior lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2010 10:01 #2
door miloeevers
Beantwoord door miloeevers in topic vectra 1994
de waterpomp al gecontroleerd? als er te weing "flow" door de motor gaat kan het water plaatselijk oververhit raken en dan krijg je stoomvorming, wat er via het expansietankje uitgaat en de koelvloeistof overkookt(en je het dus ook kwijt raakt)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden