- FANtv
- Forum
- AUTO
- Technische vragen
- oliesensor
oliesensor
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
19 jan 2005 22:51 #1
door Guests
oliesensor werd gestart door Guests
ik rijd een vw passat uit 2000. km stand nu ca. 154.000 km
sedert enige tijd geeft de auto bij het starten een signaal dat er iets is met de oliesensor en dat ik dew werkplaats moet bezoeken. als de motor draait verdwijnt het signaal en geeft ook op het dashbord nergens meer iets een waarschuwing. het is bovendie niet altijd bij het starten. soms is het een paar dagen niet. wat kan dit zijn. ik mer k bij rijden niks en he oliepeil is in orde zij he dat ik er wel elke 1500 km een kwart liter bij doe maar dat is al veel langer zo.
sedert enige tijd geeft de auto bij het starten een signaal dat er iets is met de oliesensor en dat ik dew werkplaats moet bezoeken. als de motor draait verdwijnt het signaal en geeft ook op het dashbord nergens meer iets een waarschuwing. het is bovendie niet altijd bij het starten. soms is het een paar dagen niet. wat kan dit zijn. ik mer k bij rijden niks en he oliepeil is in orde zij he dat ik er wel elke 1500 km een kwart liter bij doe maar dat is al veel langer zo.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 jan 2005 18:09 #2
door Guests
Beantwoord door Guests in topic oliesensor
lekkage dus onder de auto kijken op lekkage olie druppels zoeken ergens bij je olie aftap plug koop een garage werkplaats boekje bij halfords kun je die vinden en bestellen
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 jan 2005 19:09 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic oliesensor
ik zie geen lekkage en het oliverbruik is al jaren op dit niveau en niks bijzonders voor passat tdi. het gedoe met die waarschuwing oliesensor is pas van de laatste tijd. dus wat zou het dan zijn ? /
Tijd voor maken pagina: 0.154 seconden