FANtv-nl-logo-mobile

Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos

• Peter-v-Dam
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 juni 2005 17:42 #1 door Peter-v-Dam
Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos was gemaakt door Peter-v-Dam
Hoi, Nieuwsgierig naar de nieuwe Windows Vista.
Sinds kort heb ik een uitgebreide uitleg gemaakt over de nieuwe
windows Vista. Hierbij heb ik beschreven wat de
hoogtepunten van de veranderingen zijn tegenover windows
XP. Dit allemaal in simpele uitleg, en met veel foto's en
exclusieve filmpjes! Meer informatie kunt u vinden via:
http://www.peterssitje.nl

Nu ook met nieuwe foto's van
Windows Vista BETA 1

Met vriendelijke groet,

Peter van Dam
Peter v Dam38575.6524884259

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• pipofromhell
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 20:40 #2 door pipofromhell
Beantwoord door pipofromhell in topic Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos
Haha en Internet Explorer wordt gedemonstreerd met de Apple website. [img]smileys/smiley36.gif[img]smileys/smiley36.gif[img]smileys/smiley36.gif

Klikbare url voor de betreffende pagina

• Jooho
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 juni 2005 21:12 #3 door Jooho
Beantwoord door Jooho in topic Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos
KOEL!!!!!!

• Peter-v-Dam
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 juni 2005 09:44 #4 door Peter-v-Dam
Beantwoord door Peter-v-Dam in topic Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos
Oude Windows Longhorn Foto's

Vernieuwde link naar de pagina met nieuwe foto's:
http://www.peterssitje.nl/CompTips/Longhorn/WinLonghorn.php

Bijlage:

Starten van Setup

Bijlage:

Welkom bij setup

Bijlage:

Invullen productcode

Bijlage:

Instellingen van installatie

Bijlage:

Partitie keuze

Bijlage:

Bureaublad

Zie meer op www.peterssitje.nl

Peter v Dam38545.5255787037

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 08:14 #5 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos
[img]smileys/smiley2.gif Ik zal hier vast geen vrienden mee maken maar wat is er nu echt zo vernieuwend, is het de interface of de belofte dat Microsoft nu opeeens wel een stabiel platform in de markt kan zetten?

Zelf dacht ik dat Longhorn al in 2005 op de markt gebracht zou worden maar dat bleek dus zeker niet te lukken. Moesten ze misschien even afwachten wat Apple opnieuw zou brengen zodat er nog wat meer "gejat" kon worden......

Hopelijk kunnen jullie enige nuance toevoegen in mijn bovenstaande reactie want als ik de "vernieuwende" intaface zie dan ben ik als tevreden Apple gebruiker wellicht verwend maar "wij" hadden dit al weer een paar jaar....[img]smileys/smiley36.gif

Overigens wel mooie en informatie site trouwens.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 08:54 #6 door Marnix
Longhorn

Apple Tiger

Of en wanneer Longhorn verkrijgbaar is, is niet zeker. Apple heeft met zijn voorgaande OS al weer bewezen een stabiel OS te kunnen leveren.

[img]smileys/smiley18.gif

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 09:07 #7 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Alles over Windows Vista! Nieuwe fotos
Nou Marnix, mij krijgt je niet zo snel op de kast hoor. De discussie over de diverse platform is al heel oud.
Wij hebben het er ook al vaker over gehad. Groot probleem van Windows vind ik gewoon dat het elke keer vernieuwd en verbeterd moet worden, terwijl er dan toch weer de nodige problemen in blijken te zitten.
Feit is natuurlijk wel dat Windows op zoveel verschillende hardware moet draaien. Een probleem wat zich bij de Mac natuurlijk niet voordoet. Hierdoor zal het altijd lastig zijn het geheel stabiel te krijgen.
Ach, en al die grafische toeters en bellen, die hoeven van mij niet. Het ding moet gewoon doen wat ik van het vraag en wel zo snel mogelijk. Ziet het er leuk uit prima, maar voor mij hoeft dat niet zo.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 09:58 #8 door Marnix
Vind ik ook wel hoor GJ,

Al die toeters en bellen zijn wel even leuk maar een PC (of Mac) moet gewoon snel en stabiel kunnen doen wat de gebruiker er van verlangt.

Vergelijk hetmet een mobieltje met camera, GP(r)S, MP3 en allemaal toeters en bellen, is even leuk de eerste dag maar verder bel je er alleen maar mee.

Verder respecteer ik natuurlijk ieder besturings systeem met dien verstande dat ik altijd partij zou trekken voor Apple [img]smileys/smiley2.gif

Marnix38530.5688310185

• Peter-v-Dam
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 juni 2005 13:27 #9 door Peter-v-Dam
Ik heb altijd de voorkeur aan microsoft.

Als men de afgelopen tijd samenvat op het gebied van internet/browsers en besturingssystemen. Dan komt er vaak uit dat men zecht: "Mac is veel stabieler en veiliger".

Stabieler
Maar ik persoonlijk ben het niet helemaal mee eens. Sinds dat Windows XP op de markt gekomen is, werkt Windows enorm stabiel op welke computer dan ook. Dat irritante blauwe scherm van vroeger is ten einde, en microsoft probeerd op zoveel mogelijk manieren de problemen met programma's en hardware op te lossen.

Foutenrapport
Ik heb misschien zelf thuis wel een kabelmodem, en ben dus ook zo vriendelijk om die foutrapporten op te sturen, want daarmee help je microsoft nog meer stabielitijd te geven. Want elke fout is minder.

Mac steeds meer in het nieuws
En kwa veiligheid heb ik ook nog steeds (en word groter) de voorkeur naar Windows. Als ik de afgelopen tijd het nieuws bekijk, komen er steeds meer lekken in andere browsers en besturingsystem in vergelijking met IE6 en WINXP.

Ik weet zeker dat deze lekken al lang bij de MAC aanwezig waren, maar dat er nog niet opgehacked werd, tot kort geleden. Als je het zo bekijkt, zou je kunnen zeggen. "Als er in ons land oorlog is, blijf je toch ook niet zitten, want de kans is toch groot dat je geraakt word. Dan stap je toch over naar een ander land waar geen oorlog is." Maar daartegenover vind ik staan dat Microsoft veel meer mensen heeft staan, om zijn gebruikers te beschermen tegen de oorlog van virussen en andere zooi.

Enige (kleine) nadeel
Om al deze fouten weg te krijgen en je beter te kunnen beschermen moet je inderdaad veel updaten bij Microsoft. (het word er alleen maar veiliger op) Maar als ik kijk hoe weinig je voortaan hoeft te doen, om windows up-to-date te houden. Bij de Windows XP Service Pack 2 kan je uit twee zeer handige opties kiezen.
  • Automatisch downloaden en installeren
    Je hoeft helemaal niets te doen, en alles werkt rustig op de achtergrond.
    zonder dat je hiervan last krijgt onder het spelen van bijv. spellen
  • Automatisch downloaden, en handmatig installeren (bij afsluiten)
    Een nieuwe functie bij de nieuwe SP2 is dat de computer zich kan
    updaten als men de pc afsluit. Na updaten schakeld de pc zich uit.
    Handiger kan toch niet???

Veel inspraak
Ook (denk ik) dat men bij Microsoft meer inspraak heeft in de programma's en besturingssytemen dat door hun gemaakt worden. Zoals je misschien al weet houd Microsoft, ook voor Longhorn verschillende BETA's, hier kan men naast testen ook veel suggesties geven, die serieus genomen worden.

De "mac" fans zullen het misschien niet helemaal met mij eens zijn. Maar ik vind het altijd jammer om te horen op tv dat men beter naar een andere besturingssysteem kan overstappen, omdat deze veiliger zou zijn... Want dat is ieders mening, en niet bekeken naar de kracht die MS heeft om dit te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Peter van Dam
www.peterssitje.nl

• Peter-v-Dam
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 juli 2005 11:54 #10 door Peter-v-Dam
Nieuwe foto's van Windows Longhorn BETA 1:
Geplaatst op www.peterssitje.nl

Installatie
Bijlage:

[/b]Start installatie cd

Bijlage:

Starten van Installatie

Bijlage:

Begin van Installatie

Bijlage:

Bestanden kopiëren

Zie meer foto's en informatie op:
www.peterssitje.nl

Peter v Dam38545.52625

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden