- Ontvangen bedankjes 0
Tijdschrift of website gericht op casual gamer?
- HobbyBob
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
18 mei 2008 13:58 #1
door HobbyBob
Tijdschrift of website gericht op casual gamer? werd gestart door HobbyBob
Ik heb gekeken bij de regels maar denk niet dat dit er tegenin gaat: zoja, dan spijt het mij oprecht en mag een slotje op deze topic.
Ik zou jullie hulp namelijk kunnen gebruiken.
Speel jij graag games of ken jij mensen die games spelen? Voor mijn studie journalistiek onderzoek ik of er plek in in Nederland voor de lancering van een tijdschrift of website dat zich richt op mensen die graag gamen.
Ik zoek géén mensen die elke dag het laatste nieuws over videogames al bijhouden op websites.
Ik zoek wél mensen die graag af en toe eens een spelletje spelen maar er verder niet of weinig over lezen.
De enquête duurt niet langer dan 2 minuten en je helpt mij er grandioos bij, ik heb er namelijk minstens 300 nodig.
Dit is de link: www.thesistools.com/?qid=52665&ln=ned
Mijn dank is alvast groot.
Ik zou jullie hulp namelijk kunnen gebruiken.
Speel jij graag games of ken jij mensen die games spelen? Voor mijn studie journalistiek onderzoek ik of er plek in in Nederland voor de lancering van een tijdschrift of website dat zich richt op mensen die graag gamen.
Ik zoek géén mensen die elke dag het laatste nieuws over videogames al bijhouden op websites.
Ik zoek wél mensen die graag af en toe eens een spelletje spelen maar er verder niet of weinig over lezen.
De enquête duurt niet langer dan 2 minuten en je helpt mij er grandioos bij, ik heb er namelijk minstens 300 nodig.
Dit is de link: www.thesistools.com/?qid=52665&ln=ned
Mijn dank is alvast groot.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.140 seconden