- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Motortests
- Motor test
Motor test
- freddyboy
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
17 sept 2005 08:29 #1
door freddyboy
www.fan.tv/forum/http://www.fan.tv/forum/smileys/smil ey20.gif
Met vriendelijke motor groet Jack.
Motor test werd gestart door freddyboy
Ik zie vaak dat er motortesten uitgevoerd worden door mensen met veel circuit ervaring, en redacteuren.
Nou kom ik wel regelmatig op het circuit van Assen maar niet om te racen of te testen, maar om de race sport te helpen langs en op de baan als er een rijder gecrashed is of pech heeft.
Ik en met meerdere denk ik wel zou eens een test willen rijden op enkele motoren zowel op de normale weg als op het circuit.
daardoor krijg men misschien een ander verhaal dan de meeste redacteuren en mensen geven, hoe makkelijk is een motor die je nooit gereden hebt te sturen onder normale weg en circuit omstandigheden, hoe ervaar je de remmen, de uitstraling van de motor en hoe stuurt de motor met bepaalde banden soorten.
Ik ben nieuwsgierig wat de reactie is van jullie... als forum gebruikers of moderator.
[img]smileys/smiley36.gif[/img]
met vriendelijke motor groet Jack
Nou kom ik wel regelmatig op het circuit van Assen maar niet om te racen of te testen, maar om de race sport te helpen langs en op de baan als er een rijder gecrashed is of pech heeft.
Ik en met meerdere denk ik wel zou eens een test willen rijden op enkele motoren zowel op de normale weg als op het circuit.
daardoor krijg men misschien een ander verhaal dan de meeste redacteuren en mensen geven, hoe makkelijk is een motor die je nooit gereden hebt te sturen onder normale weg en circuit omstandigheden, hoe ervaar je de remmen, de uitstraling van de motor en hoe stuurt de motor met bepaalde banden soorten.
Ik ben nieuwsgierig wat de reactie is van jullie... als forum gebruikers of moderator.
[img]smileys/smiley36.gif[/img]
met vriendelijke motor groet Jack
www.fan.tv/forum/http://www.fan.tv/forum/smileys/smil ey20.gif
Met vriendelijke motor groet Jack.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden