FANtv-nl-logo-mobile

Waar blijven jullie met Yamaha?

• Ticianda
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03 mrt 2007 19:01 #1 door Ticianda
Waar blijven jullie met Yamaha? werd gestart door Ticianda
Hey kale Badmutsen!
Blijven jullie Italiaanse landbouwtrekkers testen?
Ik begin echt genoeg te krijgen van Aprillia, Bmw Suzuki en andere vreemde tweewielers.
Pak eens een echte motor. Pak een Yamaha!

Snelle groeten,
Roel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07 mrt 2007 15:49 #2 door corrina
Beantwoord door corrina in topic Waar blijven jullie met Yamaha?
Ik denk dat Yamaha deze site niet of niet genoeg sponsert want van Yams hebben ze het laatste jaar niet meer geschreven.
Liever, zoals je zegt Italianen, waar geen mens in geïntereseerd is.
Ik vlam, want rijden is voor de anderen, met Yam FJR 1300AS waar andere van kunnen dromen.
Het zal wel niet opbrengen, maar toch lekker mijn hart en lever kunnen luchten
Yamaha rules
[img]smileys/smiley7.gif[/img][img]smileys/smiley7.gif[/img][img]smileys/smiley18.gif[/img][img]smileys/smiley7.gif[/img][img]smileys/smiley7.gif[/img]
[img]smileys/smiley18.gif[/img][img]smileys/smiley7.gif[/img]

Lees meer
17 mei 2007 10:15 #3 door bigbill
Beantwoord door bigbill in topic Waar blijven jullie met Yamaha?
Er klopt gewoon niks van dat programma, Als er één motor is die niet mag ontbreken in dit programma dan is het wel de R1. Zeker omdat de R1 in 1998 trendsetter bleek te zijn voor alle sportfietsen daarna. En dat de R1 nog steeds voorloper is blijkt wel uit de vele testen die ik van kenners gelezen heb. Ik kan die teste alleen maar beamen. Ik rijdt inmiddels op mijn derde R1 (2007). Er is werkelijk geen enkele andere sportfiets waarbij al het geweld zo bruikbaar te besturen is.

Schande voor het programma. Ze kunnen of durven gewoon niet. Laat ze eens naar Top Gear kijken daar hebben ze een vaste testrijder. Geeft een eerlijk beeld. En die gozer durft tenminste tot het uiterste te gaan. Kunnen die rechtopzitters bij dit programma nog eens iets van leren. Zoals die twee rijden geeft geen toegevoegde waarde aan hetgeen je al in een folder kunt lezen.

Juist in de supersport komt het vaak op kleine maar belangrijke verschillen aan. En als je die niet kunt laten zien omdat je gewoonweg niet de ballen hebt om zo'n motor tot het uiterste te rijden dan moet je niet aan dit programma meewerken.

R1 the best2007-05-17 12:18:13

Lees meer
23 jan 2008 07:12 #4 door anstefay
Beantwoord door anstefay in topic Waar blijven jullie met Yamaha?
Alles van Yamaha is er sportief en ook erg nerveus en veel offroad. Daar hebben ze steeds "gastrijders" voor nodig (verzekeringszaak?). Extra personeelskosten? Niet teveel nieuwe gezichten? Eigenlijk mogen de motocrossers meer klagen.

Tijd voor maken pagina: 0.207 seconden

© FANtv.nl