FANtv-nl-logo-mobile

Camper in achtertuin van de buren

• MarkieMark
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13 feb 2008 04:30 #21 door MarkieMark
Beantwoord door MarkieMark in topic Camper in achtertuin van de buren
Voor mijn tuinhuisje heb ik keurig, zoals het hoort, een vergunning aangevraagd. Maar de vraag blijft komen jullie nu eens met goede ideen zodat ik niet op die camper kijk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 feb 2008 08:23 #22 door blogbot
Beantwoord door blogbot in topic Camper in achtertuin van de buren
Precies Thedon. Op een boederij in onderhoud, heb ik een prunushaag geplant omdat de bewoners niet tegen de camper willen aankijken. Logisch, want de gehele winter is dak niet wit maar groen. Tegenwoordig heb je al heel goedkoop een camper of een caravan. Maar dat dus even terzijde. Nogmaals kun je dus gaan werken met de beplanting die ik al eerder benoemde.

Mee kijken op de site van Plantadvies, klik dan hier.

• Thea-Schoofs-Waalen
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2008 06:01 #23 door Thea-Schoofs-Waalen
Beantwoord door Thea-Schoofs-Waalen in topic Camper in achtertuin van de buren
Ik zag zaterdag op tv een plantenbak die verrijdbaar was met groen blijvende bamboe erin. Deze was vrij hoog. Misschien is dit een optie?
Thea Schoofs-Waalen2008-02-18 09:02:21

• Herman
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 apr 2008 18:59 #24 door Herman
Beantwoord door Herman in topic Camper in achtertuin van de buren
Kan je niet naar de buurman gaan met het voorstel:

-ik vind jouw camper prima, maar mag ik dan 3 meter hoog betongaas neerzetten, met klimmers erin (klimop of zo). Dan zijn we allebei blij.

Als de buurman daar geen probleem mee heeft, kan die schutting wel wat aan de hoge kant zijn, maar zo zwart-wit moet je het denk ik niet zien.

In overleg kan heel veel!

Lees meer
13 dec 2008 10:28 #25 door nieteke
Beantwoord door nieteke in topic Camper in achtertuin van de buren
Beste Don,

Is het problee, met de camper al opgelost??

Zo niet dan heb ik misschien nog een idee voor je. Ik heb vorigeweek net een huis gekocht en heb daarvoor ook meteen een oprit aangevraagd.

Bij mij is het zo dat ik een voertuig dat zwaarder is dan 1900 kilo niet op mijn oprid mag parkeren! Doe ik dit wel dan wordt mijn vergunning ingetrokken en komt de gemeente langs en maken ze de uitweg weer zoals die was.

Informeer hier eens na bij je gemeente of hier ook iets over te vinden is? Een Camper weegt misschien wel ruim 3 ton.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden