FANtv-nl-logo-mobile

Tuin vergroten in greppel?

• madball
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 okt 2009 12:47 #1 door madball
Tuin vergroten in greppel? werd gestart door madball
Ik loop al een tijdje met het idee rond om een deel van de greppel/ droge sloot achter onze tuin te gebruiken om de tuin te vergroten.

Omdat onze buren momenteel aan het uitbouwen zijn, sprak ik afgelopen week met de aannemer. Deze beweerde dat wij het recht hebben op een deel van de greppel. Door het plaatsen van een nieuwe damwand zouden we dus bijvoorbeeld een halve meter extra tuin kunnen verkrijgen.

Onze achterburen hebben dit ook gedaan. De vraag die ik heb, mag dit? En mogen wij dit dan ook doen? Dat zal nl betekenen dat er weinig greppel meer over blijft. Ik weet dat er in de buurt meerdere mensen zijn geweest die dit hebben gedaan.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die antwoord op deze vraag hebben, of mij anders kunnen verwijzen naar bijvoorbeeld een andere site. Heb zelf al wel gegoogled, maar kom er niet uit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 okt 2009 13:46 #2 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Tuin vergroten in greppel?
Ook even gegoogeld. Krijg de volgende lijst waarvan denk ik de eerste vooral relevant is. Ik krijg de indruk dat je het beter kan doen dan een vergunning te gaan aanvragen, wat formeel wel zou moeten. Anders kan je daar je vraag natuurlijk nog een keer stellen.

• madball
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 okt 2009 14:31 #3 door madball
Beantwoord door madball in topic Tuin vergroten in greppel?
Bedankt voor het helpen! Ik zal het even doornemen!

Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden