- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- TUIN
- Erfafscheiding
- Afscheiding op eigen erf
Afscheiding op eigen erf
- Appie_F
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
04 dec 2007 06:46 #21
door Appie_F
Beantwoord door Appie_F in topic Afscheiding op eigen erf
Thanks voor je reactie. Dat de buurrelatie er nu een is van negeren en stilzwijgen heb ik niet zo'n moeite mee. Leven en laten leven zeg ik dan maar, en in dit geval een ieder lekker op z'n eigen stekkie. Als het zo blijft vind ik het al lang prima. Groeten en het gaat je goed.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- HOEVEEL
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 apr 2008 18:06 #22
door HOEVEEL
Beantwoord door HOEVEEL in topic Afscheiding op eigen erf
hoi ja wat een elende allemaal weet wat het is vroeg een keer aan mijn buurman die aan het verbouwen was op zich niks mis mee maar toen ze rotzooi in container gingen gooien hadden ze niet even de moeite om aan te bellen zodat ik mijn auto weg kon zetten nu gooiden ze er allemaal kalk boven op mijn wagen toen ik daar wat van zei werd ik mishandeld. Ben naar politie gegaan en procsecverbaal op laten maken maar tot mijn verbazing werd de zaak geseponeerd dus niet genoeg bewijs ze moeten je eerst dood slaan en dan doen ze er wat aan. Nu een maand later opeen avond rond 19.15 hoorden we veel lawaai en ja hoor de buurman die drugs gebruik en veel drank sloeg heel mijn schutting weg mijn vrouw was als eerste buiten en kreeg van hem te horenn dat ze haar smoel moest houden anders zou hij haar dood rijden als zij met scooter naar haar werk rijd. Mijn vrouw en ik helemaal overstuur en gauw politie gebeld ze hadden de vorige keer beloofd als er wat op doet zijn we zo bij jullie thuis het heeft meer als een half uur geduurd en toen heeft hij weer procesverbaal opgemaakt.De andere dag heb ik mijn advocaat weer gebeld voor een afspraak te maken maar dat is pas eind van de week. Maar wel triest dat zo,n vent jouw alles mag aan doen en wij geen recht kunnen vinden dat baart mij grote zorgen hier in nederland .Je zal bijna iemand in huren om die vent eens een lesje te geven zelf kan ik nu niets doen heb gebroken arm door val van een dak.
Dit wilde ik even kwijt.
groetjes
Dit wilde ik even kwijt.
groetjes
- Jungle
- Platinum-lid
14 apr 2008 18:35 #23
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Afscheiding op eigen erf
Dat is goed waardeloos, maar wat heeft het van doen met deze topic??
Dan kan je beter een topic starten over probleemburen.
Dan kan je beter een topic starten over probleemburen.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- nieteke
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2008 11:49 #24
door nieteke
Hoe staat de zaak er nu voor?
En ik heb ook al ruzie met de buren hoor en ik woon er nog niet eens, ahah ..ik kan er pas op 1 februari 2009 in! Ik heb ruzie met de buurdgenoten omdat ik een schutting van 2 meter hoog wil gaan plaatsen wat men beslist niet wil. Nou ze kunnen hoog of laag springen die schutting die komt er want ik wil privacy, ..ze kunnen van mij allemaal de boom in!
Ik adviseer mensen om schuttingen op eigen grond te plaatsen met stroomdraad erboven en enkele camera's op te stellen (denk erom, je mag alleen op eigen grond filmen dus niet een stuk tuin van de buren)!
Marcel19792008-12-13 14:52:07
Beantwoord door nieteke in topic Afscheiding op eigen erf
Jol123 schreef : Tja, verhuizen, dat is een optie. Ik besef mezelf dat ik de buren niet kan veranderen, maar als jij het tien jaar vol kan houden om naast zulke personen te wonen..............., ik ben net van start. We zullen wel zien wat de toekomst gaat brengen en welke weg het beste gevolgd kan gaan worden. Misschien is hij door tussenkomst van de politie wat voorzichtiger en terughoudender geworden. We zullen zien. In ieder geval, hartelijk dank voor je medeleven.
Hoe staat de zaak er nu voor?
En ik heb ook al ruzie met de buren hoor en ik woon er nog niet eens, ahah ..ik kan er pas op 1 februari 2009 in! Ik heb ruzie met de buurdgenoten omdat ik een schutting van 2 meter hoog wil gaan plaatsen wat men beslist niet wil. Nou ze kunnen hoog of laag springen die schutting die komt er want ik wil privacy, ..ze kunnen van mij allemaal de boom in!
Ik adviseer mensen om schuttingen op eigen grond te plaatsen met stroomdraad erboven en enkele camera's op te stellen (denk erom, je mag alleen op eigen grond filmen dus niet een stuk tuin van de buren)!
Marcel19792008-12-13 14:52:07
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 dec 2008 19:29 #25
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Afscheiding op eigen erf
Wat een genot moet het zijn voor de buurt dat jij er komt wonen.
Ben benieuwd voor hoe lang ...
Ben benieuwd voor hoe lang ...
An error has occurred. Hit any user to continue.
Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden