FANtv-nl-logo-mobile

druivenstek van 15 jr

• mariianne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 11:15 #11 door mariianne
Beantwoord door mariianne in topic druivenstek van 15 jr
Nou kon niet wachten tot het week-end ben ff snel naar me tuin geweest en nu maar hopen dat ik de foto hier kan plaatsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 11:18 #12 door GJC
Beantwoord door GJC in topic druivenstek van 15 jr
Als je er niet uitkomt. Zoek hier op de site eens naar Photobucket. Het wordt redelijk duidelijk uitgelegd.
Overigens zijn er meer sites waar je (gratis) je foto's kunt hosten.

• mariianne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 11:25 #13 door mariianne

Zo ben toch knapper als ik dacht

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 11:27 #14 door GJC
Beantwoord door GJC in topic druivenstek van 15 jr

Mariianne schreef : ...Zo ben toch knapper als ik dacht...

Verrek, ben jij dat...... [img]smileys/smiley36.gif[/img]. Ik hoopte op een foto van die druivenstek.

[img]smileys/smiley2.gif[/img]

Lees meer
12 apr 2006 17:14 #15 door Bernardo
Beantwoord door Bernardo in topic druivenstek van 15 jr
En toch vind ik je knap Mariianne en fotogeniek !! Even back to topic, zo zag mijn stronk er ook uit in het begin. Ik had alleen minder uitlopers dan jij. Oh ja en 1 van de 3 stronken is nooit uitgelopen. Waarom weet ik echt niet, elk jaar kijk ik weer of er toch nog leven uitkomt maar nee helemaal niets. Dat kan bij jou ook maar nogmaals het is allemaal plaatsgebonden. Ik kan er verder niets zinnigs over zeggen. Al een wijn hobby boer gecontact ??

Wouter

Ik ben niet goed maar ook niet gek

• mariianne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 18:52 #16 door mariianne

GJC schreef :

Mariianne schreef : ...Zo ben toch knapper als ik dacht...

Verrek, ben jij dat...... [img]smileys/smiley36.gif[/img]. Ik hoopte op een foto van die druivenstek.

[img]smileys/smiley2.gif[/img]

Volgende keer foto van de druivenstek [img]smileys/smiley2.gif[/img] niet alles tegelijk he

Wouter moet ik er meer uitlopers afknippen???? Dacht dat ik hem nu maar het beste met rust kan laten enne nee nog geen wijnboer gecheckt [img]smileys/smiley19.gif[/img]

Lees meer
12 apr 2006 19:20 #17 door Bernardo
Nee niets "meer" doen aan die uitlopers, laat hem nu maar met rust zoals ik al eerder zei. Je weet nl niet welke uitlopers "leven" en welke niet en heb je kans dat de druif gaat "bloeden". Dan ben je verder van huis en wordt het echt zielig. Uit je verhaal maak ik nu ook op dat je al uitlopers hebt weggehaald / afgeknipt, is dat zo, dat heb je toch nog niet eerder verteld ? Bekijk morgen de uiteinden van die afgeknipte uitlopers eens of er vocht op staat /uitloopt. Het kan helemaal geen kwaad die evt. "dode" uitlopers gewoon te laten zitten. Straks als de druif uitloopt vallen die toch niet meer op.

• mariianne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
12 apr 2006 19:53 #18 door mariianne
Zo heb ik hem gekregen van m,n broer.

Volgens mij maar zal morgen nog ff goed kijken staat er geen vocht het lijken dooie takken allemaal [img]smileys/smiley19.gif[/img]

Lees meer
12 apr 2006 20:04 #19 door Bernardo
Mariianne..... Het lijken nu allemaal (nog) dooie takken. Op sommige takken hangen wellicht de vellen er aan. Blijf optimistisch het kan verkeren.[img]smileys/smiley2.gif[/img] Als er deze lente / zomer echt niets gebeurd dan pas kan je er bijna zeker van zijn dat het leven uit de druif is en hij de verhuizing niet heeft overleeft. Nu kan je er nog niets over zeggen. Dan moet ik me nu ook zorgen gaan maken, want dan is die van mij ook dood. [img]smileys/smiley11.gif[/img] Heb geduld !! Ik hoor morgen van je wat je hebt gezien. Ik zal proberen een close up te maken van 1 van mijn stronken maar ik weet niet hoe laat want ik heb het morgen erg druk.

Lees meer
12 apr 2006 20:31 #20 door Bernardo
Toch nog even een ander vraagje: Wanneer heb je de stok overgezet vanuit de tuin van je broer naar je eigen tuin ? Verder moeten we even over stronken blijven praten en niet over uitlopers want die heb je nog niet, sorry. Overigens hoef ik geen foto meer te maken, op de 3e foto zie je heel duidelijk de dood aanziende blik van mijn stok met de vellen er aan. [img]smileys/smiley19.gif[/img]

Tijd voor maken pagina: 0.208 seconden