FANtv-nl-logo-mobile

Hoelang doe je over het kruien van 1 kuub zand?

• mello
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03 nov 2009 19:09 #1 door mello
Bijlage:
Geplaatst: 03 November 2009, 21:59 Onderwerp: Hoelang doe je over het kruien van 1 kuub zand?
Bijlage:
Bijlage:

Hallo klussers!

Ik moet iemand het kruien van een aantal kuub zand berekenen. 1 kuub is ca. 12 kruiwagens. Als iemand per kruiwagen 100 meter moet lopen naar waar het zand moet komen, wat kan ik hem dan per kuub berekenen qua tijd? Iemand zei me 1 uur voor 1 kuub. Is dit zo?

Ben nl. met iemand in conclaaf over o.a. wat hij mij wil laten betalen (veel!!!) voor het kruien van 4 kuub zand en dit 50 a 100 meter verderop in de tuin te gooien. Daarna het zand verspreid over 39m2 tuin.
Wat kan hij daarvoor ongeveer berekenen is jullie ervaring/mening? Dan heb ik het niet over een bestratingsbedrijf maar over een klusjesman (geen beunhaas maar een "echte").

Grtz ShariSonaya2009-11-03 22:21:14

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03 nov 2009 19:41 #2 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Hoelang doe je over het kruien van 1 kuub zand?
Moet hij zelf ook de kruiwagens vullen? En is het gewoon los gestort of moet het nog worden uitgegraven? Los gestort en dan 1 iemand die vult en de ander die elke keer rijd met de kruiwagen (dus 2 kruiwagens) moet je al gauw rekenen op een uurtje. 12 keer is 5 minuten per keer is 2,5min over 100m met een volle kruiwagen. Tenzij je een hele goede conditie hebt moet je dan toch aardig door werken. Een uurtje is dus misschien zelfs aan de krappe kant als ie ook gelijk de boel nog moet verspreiden. Klusjesman.. rekent ook al snel 35euro per uur volgens mij.

• mello
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 nov 2009 09:16 #3 door mello
Beantwoord door mello in topic Hoelang doe je over het kruien van 1 kuub zand?
Hoi Klaas,

Er lag gewoon een berg los zand op de stoep in mijn voortuin en dat moest in de kruiwagen naar de achtertuin gebracht worden. Daar werd het over 39m2 tuin verspreid en geharkt.

De klus is dus al geklaard, maar helaas wordt mij nu erg veel manuren en geld gerekend. Ik wil dus even nagaan of het klopt (anderen zeggen nl. van niet).

Grtz

Lees meer
04 nov 2009 10:45 #4 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Hoelang doe je over het kruien van 1 kuub zand?
Hoeveel heeft ie in uren en geld in rekening gebracht dan? Had je van te voren hier geen afspraken over gemaakt? Les voor de toekomst helaas

Tijd voor maken pagina: 0.153 seconden