- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- TUIN
- Overige tuinvragen
- atco maaier
atco maaier
- hehe
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
02 dec 2009 15:57 #1
door hehe
jordie peerens noem me zo maar
atco maaier werd gestart door hehe
hallo ik heb een klein vraagje. ik heb pas een atco maaier gekocht wie ik volledig wil restaureren nu toen ik hem starte viel hij enkele keren stil maar even later bleef hij dan toch wel bollen hij trekt nog heel goed en ook de messen draaien perfect alleen komt er uit de uitlaat een kleine hoeveel heid vloeistof (niet veel) met een zwarte kleur wat veel lijkt op olie ( ben niet zeker dat het olie is ) als het geen olie is wat zou dit dan wel kunne zijn en wat kan ik er aan doen weten jullie misschien iemand die 2de hands onderdelen voor zulke atco maaiers verkoopt.
Klik
m.v.g jordie peerensRon3212009-12-03 06:54:07
Klik
m.v.g jordie peerensRon3212009-12-03 06:54:07
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- blogbot
-
- Elite-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 dec 2009 21:27 #2
door blogbot
Mee kijken op de site van Plantadvies, klik dan hier.
Beantwoord door blogbot in topic atco maaier
Dag Jordie,
Vaak gebeurd het dat maaiers zo worden weg gezet zonder schoongemaakt te worden. Het kan oude olie zijn. Even ruiken kan de oplossing geven. Een electrische maaier dient even op gang te komen. Eerst dient er genoeg brandstof door gelopen te zijn. Dat is een kwestie van feeling, pas daarna kun je de maaier starten. Dat de maaier een paar keer is stil gevallen, komt dus door net even te weinig brandstof wat is door gelopen. Als een maaier slecht door de vorige eigenaar is schoongemaakt, of dat er oude olie er eigenlijk al een aantal jaar in zit, krijg je dit probleem. Goed schoon maken is dus heel belangrijk.
Plantadvies
Vaak gebeurd het dat maaiers zo worden weg gezet zonder schoongemaakt te worden. Het kan oude olie zijn. Even ruiken kan de oplossing geven. Een electrische maaier dient even op gang te komen. Eerst dient er genoeg brandstof door gelopen te zijn. Dat is een kwestie van feeling, pas daarna kun je de maaier starten. Dat de maaier een paar keer is stil gevallen, komt dus door net even te weinig brandstof wat is door gelopen. Als een maaier slecht door de vorige eigenaar is schoongemaakt, of dat er oude olie er eigenlijk al een aantal jaar in zit, krijg je dit probleem. Goed schoon maken is dus heel belangrijk.
Plantadvies
- hehe
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 dec 2009 09:07 #3
door hehe
Beantwoord door hehe in topic atco maaier
he bedankt voor je advies, hopelijk helpt het als ik hem prôper maak. we zullen zien alvast bedankt voor de moeite!!!
m.v.g jordie
m.v.g jordie
- blogbot
-
- Elite-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 dec 2009 16:27 #4
door blogbot
Beantwoord door blogbot in topic atco maaier
Graag gedaan.
Plantadvies
Plantadvies
Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden