FANtv-nl-logo-mobile

Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 feb 2009 08:43 #11 door GJC
Nee, een echte namenlijst van wie je moest noemen ben ik nooit tegengekomen. Die zou je kunnen afleiden uit de reclame denk ik. Verder was er in het moderatordeel een topic met 'meewerkende leveranciers'.
De link kan ik je niet verschaffen, daar moet je zelf even naar zoeken. Er is geloof ik ook een topic daar met "Tsja, hoe moet........." van de admin. Jammer dat ik er niet meer in kan, dan zou ik het zo voor je opzoeken.
Ik gaf al eerder aan dat alles wegmikken een optie is, maar ik vraag me ook af of dan geldstromen in het geding komen die je toch nodig hebt. Om als beantwoorder geloofwaardig te kunnen zijn/blijven lijkt het me noodzakelijk dat niet alleen de sponsors te noemen, maar diegene die het beste is of waar je ervaringen mee hebt.
Ik heb nooit merk X willen roepen omdat het toevallig een sponsor is van iets dat ik het nooit in handen heb gehad terwijl ik wel ervaring met merk Y had.
Het is denk ik alles wegfli****n of het deels toestaan. Daar komt de lastige taak van een moderator weer naar boven. Niets toestaan werkt denk ik niet.GJC2009-02-21 11:45:03

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21 feb 2009 17:36 #12 door deliasik
Beantwoord door deliasik in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe
Woh heffie delegatie staat hier!
Mag ik als newby ook wat zeggen?
Even voorop gesteld ik heb geen voordeel bij noemen van merken want ik ben fse voor documentsystemen.....

Ten eerste ben ik blij dat ik niet keuzes hoef te maken.
Maar soms is een naam/merk gewoon nodig om een ding duidelijk te maken. En commercie is overal zelfs in kroeg gesprekken.

Het verbergen met "hier klikken" is een optie (Ik gebruik hem ook om niet te openlijk een merknaam/linkverwijzing in te voegen) al maak je nog steeds reclame maar moet je er eerst op klikken.
Misschien is het een optie om net zoals in de (tv) omroepen er gewoon twee concurenten bij te zetten als moderator.[img]smileys/smiley1.gif[/img]
Verder mag ik hopen dat de meeste forum lezers nog wat na onderzoek doen als er een merk gebonden oplossing gegeven wordt.

Ik ben van mening dat als een merk/product de oplossing bied voor een gesteld probleem dat dit met een link of naam duidelijk gemaakt moet kunnen worden. Maar alle advertising text of aanprijzen van producten op meerdere plekken te gelijk moet met blokkering(na waarschuwing)van de account en verwijdering vd tekst op te lossen zijn toch?

Succes met jullie "probleem"

[img]smileys/smiley32.gif[/img]

Als je iets vertrouwelijks kwijt bent, kijk eens op de glasplaat van een kopier.

Lees meer
21 feb 2009 18:18 #13 door broem

copykat schreef : Mag ik als newby ook wat zeggen?

Iedereen mag hier wat zeggen, daar is dit juist voor bedoeld.
We willen de mening van de forumbezoekers horen.

Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.

Lees meer
21 feb 2009 18:33 #14 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe
Maar hoe komt het dat ik niet kan stemmen in deze poll?

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
21 feb 2009 19:20 #15 door broem
Heb Stephan pm gestuurd.

Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 feb 2009 19:24 #16 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe
Ik vind het erg storend als er mensen zijn die een topic openen over hun website en er daarna lose reactie van mensen komen die nog nooit eerder op het forum waren.
Dat irriteert, is zinloos en geeft geen enkele toevoeging.

Oplossingen aandragen en daarbij een product noemen als het topic actueel is zie ik geen probleem in. Een product noemen in een topic van 2 jaar oud vind ik weer storend.

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 feb 2009 19:30 #17 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe
Door een technisch foutje was het voor Senior Bronze members en Senior Platinum members niet mogelijk om op de poll te stemen. Dit zou nu hersteld moeten zijn. Cobra, ga je gang ;-)

Lees meer
21 feb 2009 19:37 #18 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe

copykat schreef : Misschien is het een optie om net zoals in de (tv) omroepen er gewoon twee concurenten bij te zetten als moderator.[img]smileys/smiley1.gif[/img]

Daar voel ik dan weer minder voor. Dat geeft veel werk voor ons, dan is verwijderen altijd nog sneller

Lees meer
22 feb 2009 07:27 #19 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Wat vind jij van reclame / commercie in de forumbe
Dank Stephan.

Lees meer
22 feb 2009 07:29 #20 door Jungle

impulsje schreef : Oplossingen aandragen en daarbij een product noemen als het topic actueel is zie ik geen probleem in. Een product noemen in een topic van 2 jaar oud vind ik weer storend.

Ben ik volledig met je eens, maar... er worden elke dag weer nieuwe toepassingen en oplossingen ontwikkeld. Dus voor een probleem van 2 jaar geleden kan nu wel een super oplossing ontwikkeld zijn.

En als ik zoek op het forum voor een probleem, lees je eerst oude oplossingen, en dan is het natuurlijk ook fijn als er een nieuwe oplossing is gevonden.

Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden