- Ontvangen bedankjes 0
reclame
- wampie
- Senior lid
-
Minder
Lees meer
31 mrt 2009 13:58 #11
door wampie
Beantwoord door wampie in topic reclame
Hoe het komt weet ik niet, maar ik heb de genoemde reclame nog nooit gezien, terwijl ik toch best wel regelmatig op het forum kijk.
Het zou kunnen zijn dat het iets te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van de browser of je deze reclame wel of niet te zien krijgt. Het is alleen erg lastig om te bepalen welke van de vele beveiligingsinstellingen (en/of algemene geavanceerde instellingen) dat dan zou moeten zijn. Ik voel er ook niet veel voor de instellingen 'soepeler' te zetten om te kijken of het dan wél verschijnt, ik ben eigenlijk tevreden zonder die reclame.
Je zou bijv. (als test) eens kunnen kijken of je er vanaf bent indien je www.fan.tv toevoegt aan de 'Websites met beperkte toegang'.
Ter info: ik werk met Windows XP, Internet Explorer 7
De instellingen die ik gebruik tbv Fan.tv (Geavanceerd + Normale Internet Zone, maar sommige dingen wat strenger) heb ik 'afgedrukt' naar een PDF bestand. Als je dat bestand (ca 340 kB) ter vergelijk wilt hebben, stuur me dan even een PB met je emailadres.
Misschien heeft het niets te maken met de instellingen en krijg ik het binnenkort ook te zien, maar het leek me wel handig dit even te melden.
Het zou kunnen zijn dat het iets te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van de browser of je deze reclame wel of niet te zien krijgt. Het is alleen erg lastig om te bepalen welke van de vele beveiligingsinstellingen (en/of algemene geavanceerde instellingen) dat dan zou moeten zijn. Ik voel er ook niet veel voor de instellingen 'soepeler' te zetten om te kijken of het dan wél verschijnt, ik ben eigenlijk tevreden zonder die reclame.
Je zou bijv. (als test) eens kunnen kijken of je er vanaf bent indien je www.fan.tv toevoegt aan de 'Websites met beperkte toegang'.
Ter info: ik werk met Windows XP, Internet Explorer 7
De instellingen die ik gebruik tbv Fan.tv (Geavanceerd + Normale Internet Zone, maar sommige dingen wat strenger) heb ik 'afgedrukt' naar een PDF bestand. Als je dat bestand (ca 340 kB) ter vergelijk wilt hebben, stuur me dan even een PB met je emailadres.
Misschien heeft het niets te maken met de instellingen en krijg ik het binnenkort ook te zien, maar het leek me wel handig dit even te melden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
31 mrt 2009 14:03 #12
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic reclame
De advertentie komt maar af en toe voorbij dus het kan zijn dat je hem net even mist. Ik zal eens kijken wat er bij mij allemaal ingesteld staat.. ik weet uit het verleden dat bij bepaalde instellingen gelijk bijv. de fotos niet meer getoond werden. Ik wil dus ook weer niet teveel dicht hebben staan.
- Jungle
-
- Platinum-lid
-
31 mrt 2009 18:31 #13
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic reclame
Nou dan gewoon hier.
Ik stoor me enorm aan die irritante reklame die altijd midden in mijn beeldscherm verschijnt.
Ik zou heet erg waarderen als dit veranderd kan worden.
Ik stoor me enorm aan die irritante reklame die altijd midden in mijn beeldscherm verschijnt.
Ik zou heet erg waarderen als dit veranderd kan worden.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- broem
-
Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
- M.Wetters
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 apr 2009 16:55 #15
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic reclame
Ondanks dat ik tegen irritante reclames ben kan ik niet meepraten over wat hier zich afspeelt of afspeelde.
Met Firefox + NoScript plugin zie ik gewoon de reclame niet.
Met Firefox + NoScript plugin zie ik gewoon de reclame niet.
An error has occurred. Hit any user to continue.
- broem
-
Onderwerp Auteur
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
- Jungle
-
- Platinum-lid
-