FANtv-nl-logo-mobile

Het nieuwe forum: Ervaringen

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
21 jan 2012 15:44 #1 door Anne-Marie
Het nieuwe forum: Ervaringen werd gestart door Anne-Marie
Welkom op het nieuwe forum. Het zal in het begin nog wel even wennen worden. Graag horen we in dit topic hoe jullie dit forum ervaren. Problemen kan je in het andere topic melden. Wij zullen deze onderzoeken en kijken of wij als moderators deze kunnen verhelpen dan wel hiervoor de admin gaan benaderen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Cees-Schenkel
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 jan 2012 16:30 #2 door Cees-Schenkel
Beantwoord door Cees-Schenkel in topic Re: Het nieuwe forum: Ervaringen
Ik heb een beetje problemen met de kleuren, is dat ergens aan te passen dat ik het beter kan lezen?
voor de rest ziet het er goed uit
Cees

• Anne-Marie
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
21 jan 2012 22:29 #3 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Re: Het nieuwe forum: Ervaringen
Ik vrees dat dit de huisstijl van Fan is en dat er weinig aan ingesteld kan worden. Ik heb nog nergens een optie gezien dat je als gebruiker zelf een kleur voor jou alleen kan aanpassen. Uit de site van de software waar dit forum op draait krijg ik ook nog niet het idee dat dit een optie is. Met welke kleuren heb je moeite? Misschien zijn er meer mensen die er moeite mee hebben en moeten ze de huisstijl aanpassen.

Lees meer
21 jan 2012 22:50 #4 door wampie
Beantwoord door wampie in topic Re: Het nieuwe forum: Ervaringen
Ik vind letters in wit op zwarte achtergrond vreselijk om te lezen.
Is gewoonweg niet leesbaar en doet pijn aan je ogen.
Na enige tijd lezen dansen de letters voor mijn (al wat oudere) ogen.

Ik begrijp echt niet waarom er zo'n volstrekt onleesbare combinatie is gekozen.
Het lijken wel allemaal rouwadvertenties.

Voor mij betekent dit echt einde interesse voor fanforum. Zal ik niet echt veel aan missen, zoveel is er niet meer.Maar ik volgde het nog wel altijd, keek regelmatig of er wat nieuws was. Dat is vanaf nu echt voorbij, zo heb ik er geen zin meer in.

• stephan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 jan 2012 23:25 #5 door stephan
Beantwoord door stephan in topic Re: Het nieuwe forum: Ervaringen

Kees_ schreef : Ik vind letters in wit op zwarte achtergrond vreselijk om te lezen.
Is gewoonweg niet leesbaar en doet pijn aan je ogen. Na enige tijd lezen dansen de letters voor mijn (al wat oudere) ogen.

Ik ben inderdaad bang dat we hier weinig aan kunnen doen, afgezien van het compleet aanpassen de vormgeving van FAN.tv (en dat gaat ons met alle respect iets te ver). Veel sites hebben een witte achtergrond en zwarte letters. Je kunt het ook omdraaien, zoals wij (en vele andere sites) gedaan hebben. De een vind het prettiger, anderen helaas dus niet.

Een goed contrast is in alle gevallen belangrijk. Zwart op wit is optimaal, ongeacht of de achtergrond nu wit is (en de letters zwart) of andersom. In onze situatie zijn het witte letters of een donkergrijze achtergrond en dat is qua contrast redelijk optimaal.

Er is voor zover bekend nog geen mogelijkheid om als gebruiker zelf de een template (en dus kleureninstelling) te kiezen, maar we gaan hier zeker naar kijken.

Lees meer
24 jan 2012 15:07 #6 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Re: Het nieuwe forum: Ervaringen
Wat ik jammer vind/vond, is dat ik eerst 12 mailtjes kreeg met een vreemde gebruikersnaam, en een inlogcode. Deze werkte niet, en er kwam een melding dat er iets mis was gegaan, en dat ik eenmalig een nieuwe mail zou ontvangen met juiste inloggegevens. Helaas moet ik deze mail nog steeds ontvangen.

Heb ondertussen een andere weg gevonden om op het forum te komen ( de welbekende achterdeur) dus ik ben er.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden