- Ontvangen bedankjes 0
Nieuw forum!
- Stephan
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
09 juni 2005 15:02 #1
door Stephan
Nieuw forum! werd gestart door Stephan
[face=Arial size=2>Beste forumgebruikers,
[face=Arial size=2>Mede naar aanleiding van de recent gehouden enquêtes hebben we besloten het forumsysteem van FAN te vervangen door een moderner systeem met veel meer mogelijkheden.
[face=Arial size=2>Alle informatie is voor zover mogelijk overgezet en je kunt gewoon inloggen met je bestaande inlognaam en wachtwoord. Voor de rest zou alles vrij voor zich moeten spreken.
[face=Arial>[size=2>Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar [/size=2>Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar
[face=Arial size=2>Mede naar aanleiding van de recent gehouden enquêtes hebben we besloten het forumsysteem van FAN te vervangen door een moderner systeem met veel meer mogelijkheden.
[face=Arial size=2>Alle informatie is voor zover mogelijk overgezet en je kunt gewoon inloggen met je bestaande inlognaam en wachtwoord. Voor de rest zou alles vrij voor zich moeten spreken.
[face=Arial>[size=2>Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar [/size=2>Heb je desondanks nog vragen of problemen, stuur dan een mail naar
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Marty
- Bezoeker
09 juni 2005 15:49 #2
door Marty
Beantwoord door Marty in topic Nieuw forum!
WAAAANZINNIG!!! TOP!! Goed dat er ook wat met de enquetes wordt gedaan! Complimentos Muchos!
[img]smileys/smiley4.gif[/img]
[img]smileys/smiley4.gif[/img]
- Cor123
- Bezoeker
09 juni 2005 15:57 #3
door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic Nieuw forum!
Ziet er goed uit!!
[img]smileys/smiley32.gif[/img][img]smileys/smiley32.gif[/img][img]smileys/smiley32.gif[/img]
[img]smileys/smiley32.gif[/img][img]smileys/smiley32.gif[/img][img]smileys/smiley32.gif[/img]
- Snaaier
- Bezoeker
09 juni 2005 15:59 #4
door Snaaier
Beantwoord door Snaaier in topic Nieuw forum!
Ik vind het een schitterend forum! Hulde!
[img]smileys/smiley32.gif[/img]
[img]smileys/smiley32.gif[/img]
- Ton.Tersteeg
- Expert lid
Minder
Lees meer
09 juni 2005 15:59 #5
door Ton.Tersteeg
There is no gravity, the earth sucks ...
Beantwoord door Ton.Tersteeg in topic Nieuw forum!
Dit zal zeker een grote boost geven aan het gebruik van het forum.
Ik wens iedereen dan ook veel discussie plezier op het FAN Forum
groet [img]smileys/smiley36.gif[/img]
Ik wens iedereen dan ook veel discussie plezier op het FAN Forum
groet [img]smileys/smiley36.gif[/img]
- amdusias
- Bezoeker
09 juni 2005 16:02 #6
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Nieuw forum!
ff een vraagje zijn er nu ook moderators??... en wat doen jullie als aminstrators?? ...[img]smileys/smiley2.gif[/img]
- pipofromhell
- Bezoeker
09 juni 2005 16:02 #7
door pipofromhell
Beantwoord door pipofromhell in topic Nieuw forum!
BETURRRRRRR!!!!
- Ton.Tersteeg
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 juni 2005 16:08 #8
door Ton.Tersteeg
In eerste instantie gaan we (FAN Media) zelf moderaten. Over een tijdje zullen we mss fanatieke forum members promoveren als moderator mocht daar belangstelling voor zijn.
Groet [img]smileys/smiley1.gif[/img]
Beantwoord door Ton.Tersteeg in topic Nieuw forum!
amdusias schreef : ff een vraagje zijn er nu ook moderators??... en wat doen jullie als aminstrators?? ...[img]smileys/smiley2.gif[/img]
In eerste instantie gaan we (FAN Media) zelf moderaten. Over een tijdje zullen we mss fanatieke forum members promoveren als moderator mocht daar belangstelling voor zijn.
Groet [img]smileys/smiley1.gif[/img]
- amdusias
- Bezoeker
09 juni 2005 16:51 #9
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Nieuw forum!
kijk aan , nou ik ken er bij voorbaad wel stuk 4 die wel fanatiek zijn..
is wel te zien aan de hoge reactie tellers..[img]smileys/smiley2.gif[/img],, zal geen namen noemen..
is wel te zien aan de hoge reactie tellers..[img]smileys/smiley2.gif[/img],, zal geen namen noemen..
- GER.S
- Bezoeker
09 juni 2005 17:18 #10
door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic Nieuw forum!
oja ; foutje; zit ik bij de verkeerde topic een paar dingen te posten.....[img]smileys/smiley9.gif[/img] [img]smileys/smiley5.gif[/img] geeft niet als iemand ze lezen wil....
Het ziet er goed uit al heb ik wel een paar (kleine) commentaartje's / opmerkingen / vragen over een en ander over de indeling...
ik begreep dat Dayen ze inderdaad leest dus dat gaat goed....
kijk en je kunt nu ook je berichten editten...joepie......kan je tenminste je tikfouten wegwerken....of eventueel aanpassen dus....
Het ziet er goed uit al heb ik wel een paar (kleine) commentaartje's / opmerkingen / vragen over een en ander over de indeling...
ik begreep dat Dayen ze inderdaad leest dus dat gaat goed....
kijk en je kunt nu ook je berichten editten...joepie......kan je tenminste je tikfouten wegwerken....of eventueel aanpassen dus....
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden