FANtv-nl-logo-mobile

Nieuw forum!

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 juni 2005 18:52 #121 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Nieuw forum!

Thea Schoofs-Waalen schreef :
Meestal verdwijnt het inderdad, maar soms zie je dat een topic van 1 jaar oud weer beantwoord wordt door iemand die (ik denk ) niet kijkt hoe oud het is en dan er volgens mij niet meer toe doet.

Thea

Dat was mij dus ook opgevallen. Daarom zei ik het ook [img]smileys/smiley36.gif

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 juni 2005 19:06 #122 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Nieuw forum!
Vroeger kon je wel je topic sluiten op dit forum. Er zal wel een reden zijn waarom dat nu niet meer kan. Ik neem aan dat men (moderatoren enzo) de voordelen van het open houden groter vindt dan de nadelen. Overigens gooien ze eigen topics wel op slot.

Meer
23 juni 2005 08:07 #123 door Ton.Tersteeg
Beantwoord door Ton.Tersteeg in topic Nieuw forum!
Zo af en toe word er een oude koe tevoorschijn getoverd, ik kan het persoonlijk niet erg vinden, vaak komt er wel een opmerking van iemand die aangeeft dat het een oud topic is.

There is no gravity, the earth sucks ...

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 juni 2005 08:52 #124 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Nieuw forum!
Wat is het probleem van een open topic? Ook als topic-starter hoef je daar toch geen last van te hebben? Tenzij je instelt dat je van alle berichten in dat topic een mail wil ontvangen... Maar dat kun je gewoon uitzetten.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 juni 2005 08:58 #125 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Nieuw forum!
Stephan,

Ik heb er geen last van. Soms gebeurt het alleen dat een heel oud topic weer naar bovenkomt door dat een nieuw lid vol goede bedoelingen de vraag alsnog gaat beantwoorden.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg en zal het zo nodig ook even melden als verder beantwoorden (waarschijnlijk) zinloos is.

• Stephan
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 juni 2005 15:12 #126 door Stephan
Beantwoord door Stephan in topic Nieuw forum!
Tja, je zou zeggen dat iemand alleen een oude vraag alsnog beantwoord als hij/zij van mening is dat voorgaande vragen incompleet of incorrect zijn...

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 juni 2005 16:56 #127 door GJC
Nou, ik fiets hier al ff rond en dat gaat helaas niet altijd op.

GJ schreef : ........een nieuw lid vol goede bedoelingen de vraag alsnog gaat beantwoorden.

Maar, zoals ik al zei, meestal stoort het me niet.

GJC38527.7896296296

• amdusias
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 juni 2005 08:28 #128 door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic Nieuw forum!
[font="Times New Roman, Times, serif"]je moet het zo weer zien.... dan heb je tenminste weer wat te typen[img]smileys/smiley17.gif.. [/font]

[font="Times New Roman, Times, serif"]|zoiets als... [font="Arial, Helvetica, sans-serif"]"he dit is een oude topic hoor"[img]smileys/smiley17.gif[/U][/font][/font]

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
25 juni 2005 09:17 #129 door GJC
Goed idee voor Cees [img]smileys/smiley36.gif

Meer
27 juni 2005 11:16 #130 door edmoor
Beantwoord door edmoor in topic Nieuw forum!
Ziet er echt super uit ik ga hier niet forumen, want dat doe ik al bij www.autogespot.com . maar in iedergeval leuk forum en ik hoop dat het nog veel drukker wordt dan het al is, ik wordt trouwens wel een beetje misselijk van al die kia's die getest worden, want dit programma stond bekend als dat jullie veel supersportwagens testen, dat jullie met Ferrari's rijden is echt super alleen die kia moeten er echt tussen weg, wat is eingelijk jullie doelgroep, jongeren of oude lui die een Kia willen kopen, ik dacht eerst jonge lui maar maar nou oude lui met Kia's, dus let er wat meer op, ik vond het trouwens wel gaaf met die Ferrari 575 en die F430 en het filmpje van die Bugatti heb ik ook al 1000 keer bekeken, echt super vet is die!

Voor meer info check www.forum.nl

Groeten, FFe[img]smileys/smiley32.gif

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden